pc start niet meer normaal op

Status
Niet open voor verdere reacties.

andre2

Gebruiker
Lid geworden
7 mrt 2010
Berichten
117
Hoi forumleden

Deze ochtend starte mijn pc promt opnieuw op. Hij staat altijd aan en gaat vanzelf in de slaapmodus
Na het opstarten worden er update geinstalleerd waaronder service pack 1( voor mij een vraagteken)
Daarna wil hij niet meer verder na nog een keer te zijn opgestart.
Hij is nu al heel lang "een poging tot herstel"aan het uitvoeren.

ook krijg ik hem niet in veilige modus.
Iedere keer weer in die "poging tot herste uitvoeren " dat meer dan enkele minuten duurt en waar hij in blijft.

Besturing is Windows vista

Ik ga werken en laat het zo staan.Misschien komt het nog goed
Of weet iemand een oplossing ?

Bij voorbaat dsank ,

Gr Andre
 
Is dit een legale versie van Vista? Want ik kan me herinneren dat installatie van Service Pack 1 (en 2) op gejatte versies wel eens problemen oplevert (vanwege de manier van 'kraken' van Vista).
En natuurlijk vraag 2 hoe het kan zijn dat je (blijkbaar) nog op Vista zónder Service Packs draaide, want dan loop je echt ver achter? Misschien gerelateerd aan vraag 1?

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Hoi Tijs

Dank voor je antwoord,
Dit is een legale versie van windows.
Wat je vraag 2 betreft ,ik snap het ook niet wat betreft service pack 1,want heb die pc al een jaartje of 4 geloof ik en heeft altijd goed gewerkt.
Gr. Andre
 
Je had , met alle windows updates, sp1 aallang moeten hebben gehad, eerder.
Ik begrijp dus niet hoe sp1 hierbij betrokken is geraakt. Ik heb dus helaas geen tips, hopelijk anderen wel.

Tijs.
 
Hoi Tijs,

Ik begrijp het ook niet , het was een windows update, en toen ik opnieuw opstarte na die update ging het mis,
Op het ogenblik ben ik terug aan het gaan naar Fabrieksinstellingen via Recovery manager.
De backup van bestanden is hij aan het maken,
Toch wel weer spannend

Groetjes Andre
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan