Hoe maak je je eigen muziek?

Status
Niet open voor verdere reacties.

dizzyboy97

Gebruiker
Lid geworden
4 jul 2012
Berichten
400
Hallo,

Hallo ik zou graag men eigen muziek maken. Van opgenome opnames. Daar een goeie Bass en geluidjes onderzetten. Niet zo'n programma waar je 2 liedjes in 1 kunt maken ofzo. Het is meer voor JUMP/SHUFFLE muziek te maken. Liefst waar je ook stemmen kunt vervormen. En de opname kan langer of korter maken. Zo'n programma heb zou ik nodig moeten hebben. Maar vind het niet. En weet ook niet zo goed eraan te beginnen.
 
Er is genoeg: FL studio, Reason, Ableton Live, Cubase.. Het is wel allemaal software waar je niet 'even' wat mee doet, je moet er echt tijd in stoppen. Zoek uit welke het best past bij jouw manier van muziek maken, op Youtube kun je veel uitleg vinden.
 
Alleen de stem vervormen van een bestaande (stereo) opname gaat niet lukken.
Dan zul je de stem apart moeten hebben.
 
Dat bedoel ik ook. een opname maken van 1 stem. Daarna de stem lager/hoger maken. Met een 3ds gaat dat. Dan moet dat toch met de pc gaan....of niet?
 
Wat vandahl zegt. Er is zat maar je moet ze wel leren kennen.
(Gaat niet van zelf :))
Al deze programma's kunnen wat jij wilt.
 
@jeffreymedia : Welkom op Helpmij.nl:thumb:

En met deze toevoeging van je aan dit topic gaat er nu een slotje op. Dit topic is van October 2012 en dus niet actueel meer. Volgens onze huisregels, waar je vandaag bij aanmelding mee akkoord gegaan bent, mogen topics ouder dan 3 maanden met rust gelaten worden.;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan