dvd .vob bestanden verkleinen

Status
Niet open voor verdere reacties.

gladiator30

Gebruiker
Lid geworden
5 jun 2010
Berichten
69
Hallo,

Ik heb een probleem, ik heb een dvd gedownload en uitgepakt zijn dat allemaal de bekende vob en ifo files. Probleem is echter, de totale files zijn net te groot om op een dvd-5 gebrand te krijgen. Normaal bewerk ik deze files met dvd shrink naar dvd5 formaat, maar helaas pakt dvd shrink deze files dit keer niet. Ik krijg de melding:

dvd shrink encountered an error and cannot continue , invalid filename.

Wie kan mij helpen om deze files toch te kunnen bewerken tot een dvd-5 zodat ik ze kan branden. Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Jim
 
Kijk eerst eens of je kunt achterhalen op welk bestand hij die fout geeft.
'Ongeldige bestandsnaam' is een beetje vreemd bij een standaard DVD layout.
Deze melding wordt echter door DVD Shrink ook gegeven wanneer de beveiliging niet 'gekraakt' kan worden.
 
Nee, dat kan ik helaas niet achterhalen, dvd shrink geeft niet aan welke bestanden niet correct zijn en daarbij zijn het ook nog eens heel veel bestanden zodat het vrij moeilijk word om zelf iets te ontdekken hierin. Ik denk niet dat het aan een beveiliging ligt, het is geen commerciele film ofzo, het gaat om een documentaire.
 
Dan zou het een corrupt bestand kunnen zijn.
Maar ook een documentaire kan beveiligd zijn.
Welke documentaire is het?

Je kunt nog proberen om met DVD Styler er een nieuwe DVD Layout van de maken door er alleen de vob bestanden voor te gebruiken.
Maar als het om 1 van de vob bestanden gaat zou die weleens hetzelfde probleem kunnen geven.
 
Het is gelukt, ik heb even 1 voor 1 alle bestanden apart geprobeerd en heb zo het corrupte bestand eruit kunnen halen, heb de dvd nu gewoon kunnen verkleinen met shrink. In ieder geval bedankt voor je hulp edmoor ;)
 
Well done! :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan