Internetkabel splitsen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Danielle22

Gebruiker
Lid geworden
8 mei 2007
Berichten
378
Hallo allemaal,

Ik heb een internetkabel vanaf de modem naar de tv lopen. Maar ik heb er nu ook een microset bij gekocht waar ook internet op moet. Bestaat er ook een splitter voor internet/ethernet kabels?

Volgens mij heb ik zoiets nodig:

http://www.conrad.nl/ce/nl/product/...ts-10100-Mbps-desktop-switch/0415143&ref=list

Of heb ik wat anders nodig?

Ik wil dan graag de internetkabel splitsen en daar de tv en de Microset op aansluiten.

Groetjes,

Danielle
 
Kabel spliten gaat niet omdat elke apparaat wat je aanstuurt een eigen ip adres en je kunt dus geen 2 ip adressen over een kabel sturen.
Dat kast je op de foto is prima er voor daar gaat die van je tv en radio en op lan gaat naar modem toe.
 
Oke bedankt voor je reactie.

Dan kan ik het dus gaan splitsen via dat kastje?

Zit er ook nog verschil in kastjes of is onderstaand wel een goede?

Groetjes,

Danielle
 
Je schrijft dat er een utp kabel vanuit je mode naar de tv en radio loopt maar hoe heb je dan pc aangesloten ?
Als je een gewonen router heb heb je zo kastje weer niet nodig dan trek je gewoon 2 kabels vanuit je router 1 voor de en 1 voor de radio.
Als dat niet gaat 2 kabels trekken kun je dat kastje van conrad gewoon gebruiken
 
Oke bedankt voor je reactie.

De computer en tablet hebben allemaal wifi, dus die hebben zo internet. Rwee kabel van de router naar de tv en de radio gaat helaas niet lukken.

Ik ga zo'n kastje bestellen.

Heel erg bedankt voor je hulp!

Groetjes,

Danielle
 
Graag gedaan voor mijn recatie en wat ik op conrad heb gelezen gewoon aansluiten en het werkt megteen succes.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan