geluid pinnacle studio 15

Status
Niet open voor verdere reacties.

kavakas

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 nov 2012
Berichten
2
hallo,wie kan mij helpen . ik maak al een tijdje films met pinnacle 15 . dat gaat goed maar de laatste keer loopt na het branden op schrijf het geluid niet meer gelijk met de beelden. ook niet als ik eerst een file brand. wie weet wat er mis is ?
 
Pinnacle 15 Ultimate

Ik heb ook problemen met geluid..die vraag heb ik ook onlangs gesteld hier...onder dezelfde titel ! Ben al een week aan het zoeken !
Ook nooit geen problemen gehad! Werk al jaren met Pinnacle.. Blijkbaar kan Help mij ook niet helpen...en contact nemen met Pinnacle zelf
is onbegonnen werk, je geraakt er niet door....Na het branden hapert het geluid bij mij na 6 minuten..eigenaardig en dan alleen bij het afspelen op TV
niet opgenomen op de harde schijf!:confused:
 
opgelost geluid pinnacle 15

hallo yvette 3 wij hebben het probleem opgelost door als de film klaar is een schijfimmage te maken,selecteren onder instellingen,dan kijken we of het geluid goed is.daarna zetten we het op een usb-stick en branden op een andere computer een dvd.wel wat werk maar nu loopt het geluid gelijk.
 
Vandaag heb ik na minstens 17 verloren DVD's eindelijk resultaat bekomen...
De werkwijze ongeveer hetzelfde als vorige reactie!
Eerst renderen op de achtergrond uitgevinkt...dan onder instellingen bij film maken, altijd gehele film coderen...de film opgeslagen op mijn harde
schijf in AVI formaat..dan de map in Pinnacle geopend en op DVD gebrand!
Na een week van werkelijk alle mogelijkheden uitgeprobeerd te hebben , tot zelfs Pinnacle herzet, heb ik eindelijk een fotomontage met degelijke audio.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan