Mp3 Indeling

Status
Niet open voor verdere reacties.

AmcUhrd

Gebruiker
Lid geworden
5 okt 2011
Berichten
53
hallo allen

Ik heb een mp3 speler met een hele bak muziek er op. Als ik luister is het handig om via het LED schermpje het nummer dat je zoekt op te zoeken, omdat alles mooi wordt aan gegeven met titel, arties en dergelijke.

Nu wil het dat ik mijn mp3 ook regelmatig aansluit op de autoradio via USB aansluiting. Probleem is dat de autoradio niet zon mooi schermpje heeft, wat betekend dat hij niet mooi alle info laat zien. Der staan 456 nummers op, en de radio laat alleen het nummertje zien dat er aan wordt gegeven. Dit maakt het bijzonder moeilijk om het nummer op te zoeken wat je wilt afspelen.

Mijn vraag is dus. Is het de radio, de mp3 speler, of een algemene regel die er voor zorgt dat elk liedje zon nummertje krijgt? Gebeurd dit bijvoorbeeld via sorteren op ID3 tag? En zo ja, is er ergens een programmatje of iets dergelijks wat mij laat controleren welk nummer elk liedje op mijn mp3 mee krijgt, zodat ik in de auto snel mijn favorite liedje op kan zoeken????

Alvast bedankt !!!

erwin
 
Meest haalbare lijkt me om even met de hand een lijst te maken van bijv. de eerste 10 nummers. Luister welke nummrs dit zijn en kijk of je een bepaalde sorteervolgorde kunt ontdekken. Bijv. volgorde op de mp3, alfabetisch, volgorde van mappen. Als je iets vind dat overeenkomt, dan kun je daarna altijd vaststellen welk nummer en track zal krijgen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan