Windows 98

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jensvde

Gebruiker
Lid geworden
20 nov 2010
Berichten
387
Hall iedereen,
ik heb hier een probleempje met mijn oude windows 98 computer. Er staat de Nederlandse versie op, Windows 98 tweede editie. Maar na het installeren van engelstalige drivers, is het menu start, de knoppen ja, nee en annuleren en nog enkele dingen engels talig geworden. Dit is natuurlijk niet echt fijn, zo'n mix van nederlands en engels. Valt hier iets aan te doen?
Groetjes,
Jens

PS: Ik werk graag met Visual Basic Express 2008, is er een soortgelijk programma voor Windows 98?
 
Laatst bewerkt:
Die dingen weer deïnstalleren? en met drivers een andere taal op die dingen krijgen? zal er ook wel configuratiesoftware bij hebben gezeten.

Dacht dat je opnieuw kon installeren en alle instellingen gelijk bleven, de systeembestanden worden alleen overschreven maar alle updates ook, die zul je weer opnieuw moeten doen, tis al te lang geleden dat ik ermee heb gewerkt.
http://support.microsoft.com/kb/250928/nl

Geen optie om er W2K op te zetten?, weinig recourses nodig, stabiel en werkt met VB2008, tis een NT versie en met de win-dos werkt VB2008 niet mee.
 
er zijn enkel franse, duitse, engelse, chineese en nog wat talen, maar geen Nederlands. Driver verwijderen is geen optie, en google zegt mij dat visual basic 2008 enkel voor xp of hoger is.
 
er zijn enkel franse, duitse, engelse, chineese en nog wat talen, maar geen Nederlands. Driver verwijderen is geen optie, en google zegt mij dat visual basic 2008 enkel voor xp of hoger is.
Ik stel voor dat je een vroegere versie van Visual Basic koopt/download?
En dat je een nederlandstalig pakket download ofzo?
 
@EcoTrees
Welkom op Helpmij :)
Topic is ouder dan 3 maanden en mag met rust gelaten worden.
Lees anders de voorwaarden nog eens even door.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan