Privitize error 'can not connect to VPN'. Alternatieven?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Satangel

Gebruiker
Lid geworden
26 aug 2006
Berichten
352
Ik wil graag op school connecten met Steam, en alles kunnen doen via het internet. Een vriend van mij bracht mij op de hoogte van Privitize, een gratis VPN service.
Ik heb hem geïnstalleerd, maar elke keer hij wil connecten geeft hij een (nietszeggende) error 'can not connect to VPN. Please try again later'.
Ik heb wat Gegoogled, maar vind geen oplossing. Ook vond ik daar wat negatieve meningen over Privitize (ivm adware en zo), dus mss is een alternatieve VPN service (GRATIS AUB) ook een mogelijkheid.
 
hm, ik denk niet dat er iemand op dit forum zal helpen om de beveiligingsmaatregelen van je school te omzeilen.
 
hm, ik denk niet dat er iemand op dit forum zal helpen om de beveiligingsmaatregelen van je school te omzeilen.
Oké, maar dit heeft niets te maken met veiligheid. Steam is gewoon een client waarmee je kan communiceren met elkaar, games kan kopen en games kan spelen. Heeft niets te maken met veiligheid, heeft alles te maken met communicatie en ontspanning.

Het is vooral frustrerend omdat het bij een vriend van mij wel werkt, en bij mij niet, zonder reden. Google helpt me niet direct vooruit :(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan