Samsung Wiresless lan adapter

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kir75

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 nov 2012
Berichten
3
Goedenavond,
Ik heb vandaag een samsung wireless lan adapter gekocht om internet op mijn samsung tv in te stellen.
Met als doel uiteindelijk via de harde schijf welke ik aan de modem verbind, films te kijken via het netwerk op mijn tv.

Nu lijkt de tv de adapter niet te herkennen als ik deze in de usb poort van de tv stop.
In het tv boek staat dat ik een wireless lan adapter WIS09ABGN nodig heb. Nu zie ik dat ik een WIS12ABGNX heb gekocht. Kan dit de oorzaak zijn van het probleem, dat mijn tv geen verbinding kan maken met mijn wifi? Er was namelijk maar 1 soort adapter te koop van Samsung, vandaar dat ik daar verder niet naar heb gekeken. Mijn tv is ongeveer 3 jaar oud schat ik.
Groet Kirsten
 
Laatst bewerkt:
Dit kan inderdaad een oorzaak zijn van je probleem.
Misschien valt er nog wat te regelen met terugbrengen/ruilen?

En 1 tip!
Ik zeg altijd: RTFM
Read
The
Freaking
Manual
 
Zeker, het kan gewoon geruild worden hoor, no problemo!
Thanks voor je reactie!
 
Oké, dat is mooi.
Als je via internet toch nog die WLan adapter kunt krijgen, kun je de TV aan WiFi aansluiten.
Nog veel succes er mee!
 
Ik ga ernaar op zoek! Ik kom vast nog wel hier terug met andere vragen:confused:
 
Dat is een wifi dongle die je alleen met Allshare op de PC en tv kunt gebruiken, internetten kun je vergeten, dat kan alleen met die Samsung serie's die dat hebben en die hebben al een wifi onboard.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan