Vista opstart-loop

Status
Niet open voor verdere reacties.

Borrelnoot

Gebruiker
Lid geworden
13 okt 2006
Berichten
804
Hallo,

Ik blijf maar met problemen komen, sorry hiervoor :(.
Eerder vandaag zette ik mijn pc aan, ik liep even weg om iets te halen. Meestal was mijn pc opgestart als ik weer terug kwam, maar toen ik terugkwam, was ie nog steeds bezig, en zag ik voor een halve seconde een blauw scherm en de pc startte opnieuw op.dit ging dus 3 a 4 keer zo door.

Heb ik weer..

IK heb vervolgens de vista installatie cd erin gedaan, en vanaf daar opgestart, en een repair uitgevoerd. heeft helaas weinig geholpen, heb een foto gemaakt van de uitkomst, die zal ik zometeen even uploaden, aangezien ik nou op een 12 jaar oude HP zit, en zometeen even een laptop leen.

Wederom zit ik met mijn handen in het haar, ik vond wel een acer recovery cd ( mijn pc is een acer ), daar is ie nu mee bezig, maar kan ik er wat mee ? Of is dat een hele domme vraag ? :p.

Ik heb verder geen nieuwe hardware toegvoegd o.i.d. Wat ik wel weet is dat ik gister spyware doctor heb laten scannen ( die vond niks ) en die heb ik later verwijdert. Ik denk dat deze de oorzaak is..

Er waren geen virussen of iets dergelijks, NOD32 heeft bij de laatste automatische scan niks gevonden.

Tot slot even de pc specs:

Acer Aspire T671
Intel dual core 2.80 GHZ
4 GB ram DDR2
Windows vista premium 32 BIT

Ik hoop dat ik hierbij genoeg info heb gegeven, zo niet, dan sta ik open voor vragen :).
 
kan aan harde schijf liggen. opent ie de bios wel nog gewoon dus als je opstart en acer teken ziet meteen op f2 drukken
 
Goedenavond :).

Allereerst, mijn excuses voor het extreem lang wachten, door persoonlijke privé redenen kon ik niet niet anders dan nu pas reageren.

Door de drukte heb ik een kennis ernaar laten kijken, er bleek iets niet goed te zitten in het register, spyware doctor ( het programma ) bleek iets meer verwijdert te hebben dan de bedoeling was.

Een repair uitvoeren was niet mogelijk, toen we de pc opstartte met de CD. Wel was er een mogelijkheid om via CMD ( wat ook als optie stond ), belangrijke bestanden over te zetten op een externe harde schijf, ouderwets via MS DOS commands, maar het werkte wel.

Mijn kennis had nog een nieuwe windows 7 ultimate liggen, die mocht ik overnemen, en die hebben we " fris " geinstaleerd. Nu werkt alles weer naar behoren.

De harde schijf is trouwens goed, hebben we ook gecheckt.

Iedereen fijne feestadagen en alvast een gelukkig nieuwjaar, bedankt voor de hulp :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan