ISO bestand uitvoeren zonder DVD

Status
Niet open voor verdere reacties.

sanderzwemer

Gebruiker
Lid geworden
30 jan 2011
Berichten
58
Hallo,

Ik heb een ISO bestand op m'n laptop staan, waarmee ik de betreffende laptop wil upgraden naar Windows 7 Ultimate. Nu is het zo dat ik gehoord heb dat je het ISO bestand moet branden op een DVD, en die bij het opstarten in je laptop moet stoppen. Maar het probleem is dat ik op mijn mini-laptop geen disc-driver heb.:( Hoe kan ik dit media bestand toch uitvoeren zonder dat ik een disc-driver nodig heb?

Alvast bedankt!:thumb:
 
En hoe installeer je daar Windows 7 mee?
Is daar ook een beschrijving van of moet de installatie dan direct kunnen starten?
 
Laatst bewerkt:
Uitpakken via Totalcommander met de juiste plugin of met een virtuele cd/dvd speler zoals Daemontools-Lite eerst mounten.
Neem aan dat je een disc-drive bedoeld, een driver is een stuurprogramma.
 
gewoon progje openen, besturingssysteem selecteren, Image seleceter, usb selecteren..
Eventjes wachten en klaar is kees
 
Het simpelste manier van van windows 7 downloaden op een laptop is Windows 7 USB/DVD tool downloaden en via dat programma die ISO bestand op USB branden.
Je brand het bestand gewoon door Windows USB/DVD tool te openen en dat de ISO bestand kiezen en de USB kiezen en dat word hij even op jou USB gebrand dus moet je ongeveer 10-15 minuten wachten.

Hier kan je Windows 7 USB/DVD tool downloaden:http://www.microsoftstore.com/store/msstore/html/pbPage.Help_Win7_usbdvd_dwnTool

Als je hem wilt downloaden kijkt wat naar beneden er staat "Windows 7 USB/DVD Download tool" klik daar op en de installatie begint.Het is een vrij kleine bestand bij mij duurt het ongeveer 5 seconden als ik hbe wilt downloaden.

Succes verder!


Update:Het is ongeveer het zelfde als die bericht van "jor177 " maar de programmatje is alleen anders
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan