phoenix bios updaten

Status
Niet open voor verdere reacties.

schuertje

Gebruiker
Lid geworden
30 okt 2011
Berichten
83
hallo,

ik wil graag mijn Phoenix bios updaten. de versie is Phoenix 1.0c-3221-0010 van de datum 08/03/07. maar nu wil ik graag mijn bios updaten maar ik weet niet waar ik de update kan downloaden en ik weet nog niet precies hoe. zouden jullie mij verder kunnen helpen?

mvg m.

Het is trouwens een Packard Bell easynote sj51
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Om welke reden wil je die update doen?
 
Hij laad langzaam in (zou misschien ook wel aan me moederbord kunnen liggen) en om zelf kennis mee te maken hoe het moet
 
2007 is niet de jongste meer. Dan zal de hardware ook niet nieuw meer zijn.
 
Oké, het is ook om wat bij te leren omdat ik later misschien ook iets van ICT wil doen
 
Ik had net m'n post aangevuld ;)
 
Packard Bell had vroeger het programmaatje "PBUpdater".
Als dat op uw computer geinstalleerd is, moet u daarmee de biosdrivers kunnen downloaden en updaten.
Zo deed ik dat 2 jaar geleden namelijk ook...
 
Ok, hier kan je de laatste bios-update ophalen:

ftp://ftp.download.packardbell.com/NOTEBOOK/EasyNote SJ51 series/Bios/

Als je een mapje naar boven gaat kan je ook alle nieuwste versies van je drivers ophalen.

N.B: Zover ik weet is Phoenix overgenomen/opgeheven. Packard Bell gebruikt echter speciaal door Phoenix gemaakte bios voor specifieke moederborden. Probeer dus geen andere Phoenix-bios dan die van Packard Bell voor jouw model. Ook van toepassing op een aantal andere computer-merken.
 
Als ik de .exe file uitvoer dan krijg ik runtime error 19 at line 199. Weten jullie hoe ik dat kan verhelpen?
 
Laatst bewerkt:
weten jullie hoe ik het programma kan installeren want ik krijg "Run time error 19 at line 199"?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan