Boek van Sinterklaas

Status
Niet open voor verdere reacties.

angel1212

Gebruiker
Lid geworden
23 nov 2009
Berichten
10
Hallo,

Ben bezig met een digitaal foto boek van sinterklaas aan het maken. maar wil graag een mooie kaft/cover kan geen mooi plaatje van het boek van sinterklaas vinden alle plaatjes zijn een scheef of half open boek en of te klein. Wie kan voor mijn een voor kant ontwerpen moet +/- 900 pix. breed zijn. Gewoon met de tekst Boek van Sinterklaas en kruis . heb zelf wel iets geprobeerd maar ben zeker niet handig in paint shop enz.
bv dank Ruud
 

Bijlagen

  • boek1.jpg
    boek1.jpg
    32,4 KB · Weergaven: 278
Ja staan hoop kruizen op maar groten deels met jezus persoontje... en dat zie ik bij sintewrklaas boek niet.. en zoek verder iets van (sier) hoekjes. pufff soms veel eisen he''
 
Hoi,

Deze kruizen zijn dan wel zonder jezus figuur maar bijna allemaal jpg formaat en dus veel knip en plak werk en dat is iets wat mijn slecht lukt. verder blijf ik niet tevreden over de tekst is in deze grote niet echt duidelijk. ook zoek ik iets van sierhoekjes (goudkleurig en /of ander boekbeslag. Nog mooier zal zijn als iemand zegt maak ik zo even een kaft een voor sinterklaas boek.
 
Waarom doe je het niet in MS Word, je kunt dan de plaatjes neerzetten waar je wilt (JPG ook).

Groeten Marcel
 
Word is geen optie. Heel mooi een brief te schrijven maar lettertype hebben ook in word een max en worden dus bij full screen wazig. (zie ook voorbeeld) verder kan je ook plaatjes in voegen bij word maar moeten dan wel pas klaar zijn transparant enz . Wat ik grasag wil is zoiets:

boekje.gif

alleen is als je deze fullscreen formaat maakt blijft er niets van over
 
Laatst bewerkt:
wat denk je van deze?

Hoi,

Hierbij een plaatje wat ik gemaakt heb.
Hopelijk kan je hier iets mee.sinterklaasboek.jpg
 
welke tekst wil je er op? Anders doe ik dat wel even voor je.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan