[Sony Vegas 12][Bandicam] Microfoon en game geluid splitsen in Sony Vegas 12?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Zandor300

Gebruiker
Lid geworden
2 jul 2011
Berichten
164
Titel is wel vanzelf sprekend...

Alvast bedankt voor de moeite! ;)

Groeten van Zandor!
 
Als ik jouw was zou ik toch maar voor Fraps gaan. Dan kan je het makkelijk splitsen of uitzetten.

Hoi,

Eh, ik heb fraps geprobeerd een keer en een video van 10 minuten is bij fraps 10 gb en bij bandicam is dat 1 gb. Ik gebruik dus liever geen fraps... En de schermrecorder DxTory (ken je misschien) als ik een game speel dan gaat hij heel erg haperen/laggen... Voor mij werkt bandicam het beste.

Is er misschien dan een oplossing zodat Fraps niet zo veel geheugen in neemt, Bandicam audio splitst of DxTory niet zo hapert/laggt?

Alvast bedankt voor de moeite...

Groeten van Zandor
 
Ik gebruik ook bandicam. Voor het geluid splitsen gebruik ik pinnacle studio. Dat is vele malen goedkoper dan sony vegas dus zou daar ook in moeten kunnen. Verder kan je nog audiacity proberen, dan kan je het geluid apart opnemen en dan is het dus gelijk al gesplitst. Niet echt denderende info maar ik probeer je te helpen zover ik kan.
 
Ik gebruik ook bandicam. Voor het geluid splitsen gebruik ik pinnacle studio. Dat is vele malen goedkoper dan sony vegas dus zou daar ook in moeten kunnen. Verder kan je nog audiacity proberen, dan kan je het geluid apart opnemen en dan is het dus gelijk al gesplitst. Niet echt denderende info maar ik probeer je te helpen zover ik kan. Je kan overigens bij fraps het videoformaat aanpassen maar dan nog neemt het veel ruimte in beslag.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan