ik kan een filmpje van op mijn gsm niet op mijn computer bekijken!

Status
Niet open voor verdere reacties.

sarahlove

Gebruiker
Lid geworden
4 mei 2012
Berichten
7
hallo,
ik heb een probleem !
ik heb een filmpje op mijn gsm staan en wou die op mijn pc zetten maar er komt op dat het een 3gp bestand is en dat ik het niet kan bekijken!
in welk formaat moet ik het dan converteren?
alvast bedankt:thumb:
 
3gp bestanden kun je met VLC afspelen [andere formaten ook, trouwens, zie hier :D]

Tijs.
 
bedankt ik kan het al zien maar wat bedoel je met
Schermafdruk bijvoegen : van het volledige scherm : [PrtScn] knop; van het actieve venster : [Alt][PrtScn] toetscombinatie. Start -> Uitvoeren -> mspaint.exe, Bewerken -> Plakken, Bestand -> Opslaan als -> [Bestandstype: JPEG] + naam invullen. Uploaden via de Paperclip knop in nieuw bericht.
wat moet ik hier doen dit snap ik niet
 
Dat is alleen relevant als ik (of iemand anders) om een schermafdruk zou vragen van een bepaald probleem (bijv. van een foutmelding). Staat als mijn handtekening onder elke posting die ik doe.
Jouw vraag benodigt geen schermafdruk. :)

Als je vraag over .3gp nu beantwoord is, graag nog even de vraag als opgelost aangeven: Klik op "Zet status opgelost" op de donkerblauwe horizontale balk, bijna bovenaan deze webpagina [die met "Zet status opgelost", "Onderwerp opties" etc.]

Tijs.
 
Hoi,

Heb je vraag even in beeldbewerking gezet daar lijkt hij me even beter thuis te horen succes met de vraag:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan