Alle .com website laden opeens niet meer :S

Status
Niet open voor verdere reacties.

psychokai

Gebruiker
Lid geworden
16 nov 2005
Berichten
179
Ik heb echt weer een raar probleem, uit het niets willen alle .com websites niet meer laden, geen fb, twitter, isohunt alles wat op .com eindigt laad niet behalve youtube.

Google en alle Nederlandse site laden wel.

Heb me computer al opnieuw gestart, modem gereset, andere browsers geprobeerd maar het probleem blijft hetzelfde :confused:

Wat kan dit zijn?
 
malware / spyware dat URL's probeerd te hijacken? als een PING uitvoerd naar een COM domein, werkt het dan wel?
 
Kan het bijna niet voorstellen, ik heb een goede virusscanner, firewall en scan me computer regelmatig met malwarebytes maar ik heb net fb gepinged en kreeg wel antwoord daarna een paar andere gepinged allemaal een timeout
 
je kan ook een andere browser nemen zoals:
InternetExplore
Firefox
Google chrome
safari
enz.

probeer eens een ander, misschien werkt dat wel.

mvg, Casper
 
gebruik je de DNS-servers van je provider, misschien zit er daar een probleem?
 
Ik heb al verschillende browsers geprobeerd en het zelfde probleem, me medebewoners hebben ook hetzelfde probleem blijkt nu dus het moet wel aan de host liggen.

Ik ben er via me ip adres achter gekomen dat ons internet geregeld word www.qore.nl iemand van jullie die op die site kan komen want ook daar kan ik er niet op, plus beveiligde secties zoals mijn ing.

Grote kans dat jullie er wel op kunnen op die site is er iemand die een bericht kan lezen of ze storing hebben?

Ik zou ze wel willen bellen maar ben helaas niet in de gelegenheid.

Ik heb vrij veel kennis van computers maar meer van de hardware en software maar netwerken, dns etc heb ik totaal geen kaas van gegeten, hoe kom ik erachter of het de dns is'?
 
Update storing 30 november 15:00*



Network Engineers zijn bezig om hardware te vervangen.


Storing routering gemeld 30 november 2012 13:00uur

Op dit moment kunt door een routerings probleem bij onze onderliggende leverancier, diverse websites niet bereiken.
Engineers zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het probleem zo spoedig mogelijk te verhelpen.

Customer support
Connect Data Solutions

« Terug
dit staat op hun site. Het is dus niet abnormaal wat jij nu als probleem tegenkomt.
 
Hey bedankt voor het bericht en wat een grafbedrijf, al 6 uur die onzin maargoed, kan er weinig aan doen.

Nogmaals bedankt!
 
Nog steeds hetzelfde, zag bij iemand anders dat ze mooie zinnen aan de update hebben toegevoegd maar zover geen enkele verandering.:shocked:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan