Problemen met laden van pagina's terwijl ik wel internet verbinding heb

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nickvk

Gebruiker
Lid geworden
1 dec 2012
Berichten
29
Wie kan mij helpen?

Ik heb de laatste tijd veel problemen met het laden van pagina's van welke site dan ook.
Ik heb al meerdere malen de modem gereset maar dit mag niet baten.
Als ik via de internet instellingen de verbinding verbreek en vervolgens weer verbinding maak kan ik een pagina laden en vervolgens weer geen enkele pagina.
Ik heb het programma Microsoft Fix it center al gebruik maar ook hiermee los ik het probleem niet op.
Ook heb ik de optie herstelpunt al gebruikt maar dit lost het probleem ook niet op.
Ik heb dit probleem met een draadloos verbinding en ook met de verbinding via een internetkabel.
Op de 2 andere laptops in huis hebben we dit probleem niet.
Ik heb echt geen idee meer hoe ik het eventueel op kan lossen.

nog wat extra gegevens:
Laptop: Acer Aspire 5742G
internet van UPC
Router: Netgear rangemax wireless Router WPN824 v2
Modem: Arris TM502B/220

please help me.
 
ja ik gebruik alleen firefox maar ik heb dit probleem op alle browsers
 
Er zijn virussen die het netwerk verkeer totaal opslokken, dit houd in dat internetten dus een stuk vermoeilijkt wordt omdat dit virus op het netwerk bezig is.

Daarom zou je eens kunnen scannen met MBAM. (malware bytes anti malware)

Dit programma kun je hier downloaden.

Laat deze de volledige virus scan uitvoeren, dit kan wel even duren (soms 1 a 2 uur).

Als deze virussen gevonden heeft zodra deze klaar is, dan deze even verwijderen.

GR gast0171
 
Verwijder eens al de tijdelijke Internetbestanden, maak bijv. genruik van CC-Cleaner.
Laat deze eens opschonen.
 
zoefff de ccleaner gebruik ik 1 of 2 keer in de maand.
gast0171 ik heb de scan geprobeerd maar helaas is het probleem hier niet mee opgelost
 
Gebruik je dezelfde virusscanner/firewall op alle desktops/laptops?
 
Laatst bewerkt:
@zoeff ja alles is het zelfde op de laptops
@contrazoom ik ga het proberen via je link
 
@contrazoom ik heb een aantal drivers gedownload en tot nu toe werkt het weer normaal bedankt.
zodra ik de problemen weer krijg plaats ik weer een reactie
 
blij te horen dat het terug in orde is. Zet dan misschien de status van deze post op "opgelost". Als er zich in de toekomst opnieuw een probleem zou voordoen, laat het dan weten.
 
ik test het morgen nog even en als het dan nog in orde is zet ik de status op opgelost
 
@ contrazoom hoe kan ik er voor zorgen dat mijn ping laag blijft (nu ongv 150) en dat ik niet meer lagg als is een fps speel?
 
eerlijk gezegd, heb ik weinig ervaring met online gaming maar de volgende zaken, lijken me wenselijk:
1/ Alle applicaties die je tijdens het gamen niet nodig hebt afsluiten.
2/ Recente driver voor je videokaart (indien van toepassing).
3/ Die Netgear die je nu hebt is zeker een goeie router maar die ondersteunt maar snelheden tot 54Mbps draadloos (in de praktijk blijft daar doorgaans minder dan de helft van over). Je zou kunnen investeren in een router die ook de 802.11n ondersteunt.
4/ De snelheid van je huidig Internet abonnement kan ook een rol spelen.
 
Ik heb de recente drivers voor mijn videokaart toevallig gelijk met die voor het internet geinstaleerd
ik heb zelf een abonnement van 25Mbps maar daar hou ik met draadloos maar plusminus 14Mbps van over
 
zoals ik eigenlijk al een beetje verwachten is het eerst genoemde probleem met het internet helaas niet opgelost gisteren heeft mijn laptop het normaal gedaan maar hij vertoont vandaag al weer de zelfde problemen wie weet eventueel nog een andere oplossing
 
toch de drivers die effectief bij je hardware horen geïnstalleerd? Bv. voor Wireless Lan heb je Atheros en Broadcom als keuze.
Ik zou toch ook rekening houden met andere tips die je hebt gekregen zoals MBAM gebruiken. Een diepe scan in veilige modus met een antivirus zoals AVG free of Avast of de scanner die je nu hebt.
 
@contrazoom ik heb mbam al gebruikt gisteren kon ik helemaal geen enkele pagina laden zelf niet met verbinding verbreken en maken wat ik normaal altijd moet doen anders had ik gisteren al gereageerd.
maar hoe kan ik zien welke hardware ik moet hebben??
 
ga naar apparaatbeheer en onder netwerk adapters kan je meestal al direct de verwijzing zien naar de fabrikant. Je kan dan rechtsklikken op de desbetreffende adapter, kies "eigenschappen" , in het daaropvolgende venster kies je dan de tab details.
 
@contrazoom,

ik had de drivers geupdate en nu heeft hij het een tijdje normaal gedaan.
helaas zijn de problemen nu weer terug.
is er misschien nog iets wat ik zou kunnen proberen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan