Watermerk maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

jorentho

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 dec 2012
Berichten
4
Hallo, ik heb een Youtube-account maar ik heb nog geen watermerk voor in mijn video's en dat zou ik wel graag willen hebben aangezien dat wat professioneler staat en omdat je dan kan zien dat die video's echt van mij zijn. Maar zelf heb ik daar totaal geen verstand van en ik heb ook al lang gezocht naar hoe je zo'n watermerk kan maken en daar blijken dus allemaal programma's voor nodig te zijn die aardig wat geld kosten en de gratis programma's produceren niet de logo'tjes die ik wil. Nu is mijn vraag: Kan iemand een watermerk voor mij maken voor in mijn filmpje. Ongeveer hetzelfde design als in de video hieronder maar dan met BontProductionz in dat watermerk-ding. Ik zou hier echt heel blij mee zijn:D

[video=youtube;epvvCryPwmo]http://www.youtube.com/watch?v=epvvCryPwmo&list=UUm2hVda37rGD-8-_WCqaI4A&index=1&feature=plcp[/video]
 
Allereerst, welkom op het forum!
Met het programma Cyberlink Powerdirector (gratis versie via internet te downloaden) kun je zogenaamde PIP objecten toevoegen.
I.p.v. een leuk effect kun je dan bijvoorbeeld een watermerk instellen.
Heb ik ook zovaak gedaan, en doe het nog steeds.
 
Ik heb het gedownload en geprobeerd alleen was ik dusdanig slecht in het programma dat er een misvormd watermerk uitkwam en daarna heb ik het maar opgegeven...
Dus nog steeds dezelfde vraag, kan iemand astjeblieft een watermerk voor mij maken?
 
Wacht even, nu ben ik je kwijt.
Moet je het hele watermerk nog ontwerpen?
Dat kan namelijk NIET in dat programma.
Dat programma is er alleen voor om een eerder gemaakt watermerk in de film te monteren.
 
Ja, ik moet nog een heel watermerk ontwerpen:(
Weet iemand daar geen programmaatje voor?
 
Photoshop.
Als je het gratis wilt, kun je aan de slag met GIMP
Dat is een gratis look-alike van photoshop.
Anders wil ik ook wel een watermerk maken hoor! ;)
 
Deze had ik nog niet gelezen, maar uiteindelijk is het me gelukt na heel veel gekloot met Paint en Sony Vegas Pro:D
Maar dankjewel voor de tips!!
 
Graag gedaan ;)
Vergeet je niet om de status op opgelost te zetten?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan