Tekst verslag loopt door automatische inhoudsopgave

Status
Niet open voor verdere reacties.

1wiebe1

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 dec 2012
Berichten
1
Beste mensen,

Ik zit met een probleem m.b.t. de inhoudsopgave. Ik krijg het na lang worstelen dit zelf niet voor elkaar.
Na het selecteren van de koppen wil ik alles met 1 klik op de muis in de automatische inhoudsopgave samen krijgen. Echter lopen grote delen tekst mee in de inhoudsopgave en slaat hij een aantal dingen over terwijl ik ze wel als kop heb gemarkeerd.

Om even een beeld hierbij te krijgen staat in de bijlage een printscreen van de inhoudsopgave.
Het probleem begint bij 4.1 DESTEP-analyse, de rest ervoor staat wel gewoon goed.

Wie weet hoe ik deze fout er uit kan krijgen of wat ik moet doen om dit op te lossen?
Ik gebruik office 2007 overigens. Alvast hartelijk dank voor de moeite!

Groeten,


Wiebe
 

Bijlagen

  • Fouteinhoudsopgave.jpg
    Fouteinhoudsopgave.jpg
    96,1 KB · Weergaven: 463
Een inhoudsopgave maken is relatief simpel, als je de basishandelingen goed uitvoert. En die zijn: maak de juiste tekst op met de juiste stijl, en zorg ervoor dat die stijl meegenomen wordt in de inhoudsopgave. Als je in je inhoudsopgave tekst meekrijgt, dan komt dat doordat die tekst ook de opmaakstijl van de bijbehorende kop heeft. Dat gebeurt bijvoorbeeld als je achter de knop geen <Enter> geeft, maar<Shift>+<Enter>. Je krijgt dan een regelovergang, maar de tekst heeft nog steeds de stijl van de kop. Meestal is dat al de oorzaak. Dus geen programmafout, maar een menselijke fout :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan