Afspelen van gedownloade Blue Ray film

Status
Niet open voor verdere reacties.

redcap1

Gebruiker
Lid geworden
29 feb 2012
Berichten
196
Heb een film gedownload( 24 uur!) duurde het en de film is nu klaar.
24 G groot. Hoe kan ik deze nu afspelen op mijn dvd speler?
De volgende items staan er op:
BMDV
CERTIFICATIE
Als ik op BMDV klik verschijnen:
Playlist
backup
Bdjo
Clipinfo
Jar
Meta
Playlist
Stream
index blu ray playlist
movie object

Hoe kan ik deze film afsplelen op mij blu ray cinema player?

Ben een leek dus graag in begrijpelijke taal.
 
Dan zal je een Blue Ray brander moeten hebben en jij hebt het over een DVD speler/brander dus je gaat hem niet op een schijf krijgen in dit formaat.

Overigens vind ik persoonlijk schijfjes ietwat achterhaalt en kan je misschien beter eens op zoek naar een goede Mediaplayer die je in netwerk zet. Kwestie van overzetten en afspelen maar.
 
Dan zal je een Blue Ray brander moeten hebben en jij hebt het over een DVD speler/brander dus je gaat hem niet op een schijf krijgen in dit formaat.

Overigens vind ik persoonlijk schijfjes ietwat achterhaalt en kan je misschien beter eens op zoek naar een goede Mediaplayer die je in netwerk zet. Kwestie van overzetten en afspelen maar.

Ik heb de film op mijn externe schijf gezet. Weet dat film veel te groot is
voor een DVD. Heb een nieuwe Sony player gekocht.
Kan ik de film dan niet van de externe schijf via usb afspelen?
 
Wat Terrarabo zei, als je dat op je TV wilt afspelen en vaker films in dat formaat gaat downloaden, of welk ander formaat dan ook, kun je daarvoor het beste een leuke mediaplayer aanschaffen.
Deze bijvoorbeeld:
http://www.redcoon.nl/B333024-Western-Digital-TV-Live-Streaming-Media-Player_Mediaspelers

Ook kun je even kijken welke formaten door je Sony Player vanaf USB stick worden ondersteund en die Blu-Ray film daar dan naar toe converteren, of de film direct in dat formaat downloaden wanneer mogelijk.
 
Laatst bewerkt:
In de map "Stream" zit een groot MTS bestand. Af te spelen met bijvoorbeeld VLC player. Echter dus direct vanaf harde schijf. Wil je het op DVD, dan zul je moeten converteren of een ander formaat moeten downloaden.
 
Laatst bewerkt:
Klopt, maar soms staan er ook meerdere MTS of TS2 bestanden die samen 1 film vormen.
Dat is dan wat lastiger maar werkt wel als je deze met VLC op je PC afspeelt.

Je kunt ook de hele Blu-Ray layout zoals je deze nu hebt in een ISO zetten, de ISO mounten en dan aan VLC vertellen de film van die virtuele disk af te spelen. Dan wordt het wel als 1 gehele film behandeld.
Dat is dan wel alleen voor de PC en kun je het nog niet op je TV afspelen.
 
Laatst bewerkt:
Klopt, maar soms staan er ook meerdere MTS of TS2 bestanden die samen 1 film vormen.
Dat is dan wat lastiger maar werkt wel als je deze met VLC op je PC afspeelt.

Je kunt ook de hele Blu-Ray layout zoals je deze nu hebt in een ISO zetten, de ISO mounten en dan aan VLC vertellen de film van die virtuele disk af te spelen. Dan wordt het wel als 1 gehele film behandeld.
Dat is dan wel alleen voor de PC en kun je het nog niet op je TV afspelen.

Heb net een nieuwe tv de Samsung 7000 serie.
 
Dan moet je even kijken welke formaten door de TV worden ondersteund.
Als hier MTS of TS2 bij zit, kun je die bestanden uit de Stream map op een externe HD zetten die je op je TV aansluit.

Die TV zal ook wel een DLNA functie hebben, dat kun je dan ook gebruiken. Maar waarschijnlijk weer niet direct voor de Blu-Ray layout zoals je die nu hebt gedownload.
Voor het gebruik van DLNA moet je TV dan wel in je netwerk hangen. Via WIFI of UTP kabel.
Via WIFI is het streamen van HD niet altijd even goed. De film gaat dan vaak haperen.
 
Laatst bewerkt:
Dan moet je even kijken welke formaten door de TV worden ondersteund.
Als hier MTS of TS2 bij zit, kun je die bestanden uit de Stream map op een externe HD zetten die je op je TV aansluit.

Die TV zal ook wel een DLNA functie hebben, dat kun je dan ook gebruiken. Maar waarschijnlijk weer niet direct voor de Blu-Ray layout zoals je die nu hebt gedownload.
Voor het gebruik van DLNA moet je TV dan wel in je netwerk hangen. Via WIFI of UTP kabel.
Via WIFI is het streamen van HD niet altijd even goed. De film gaat dan vaak haperen.

Oke. Ik ga de beschrijving van de tv en de dvd speler bekijken.
Ik meld mij wel weer.
Bedankt alvast.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan