iPod Classic , Windows 8, iTunes 11.

Status
Niet open voor verdere reacties.

silashoevers11

Gebruiker
Lid geworden
6 jun 2011
Berichten
57
Beste mensen van het helpmij forum, ik denk en ik hoop dat jullie mij met dit probleem wel verder kunnen helpen.

Het probleem is, ik heb een iPod Classic, laatse Generatie (160 GB uitvoering) , en een nieuwe Win. 8 PC. ik had mijn iPod al wel een tijdje, en deze deed het prima op mijn XP pc, maar iedereen heeft ooit iets nieuws nodig, dus heb ik het geld bijelkaar gespaard om een nieuwe pc te kopen. om jullie de specs te besparen zeg ik er wel bij dat het gewoon een fijne pc is, met... Windows 8, en daarop wilde ik dus ook weer heel graag mijn grote muziekbibliotheek mee synchroniseren met iTunes. de grap is alleen, ik heb al dagen, maanden, zitten klooien, om het volgende:
1. Ik plug mijn kabel in mijn pc met mijn iPod.
2. De pc maakt het geluid dat hij een USB vind.
3. Op het scherm van de iPod word getoond dat hij aangesloten is.
4. Na dit 4 seconden te hebben gezien, hoor ik het geluid van het uitpluggen van een USB uit mijn computer komen
5. En het scherm van mijn iPod staat inderdaad hij er zogenaamd word uitgeplugt, en dat ik de kabel kan verwijderen.

Dit alles gebeurt dus gewoon terwijl de kabel er netjes inzit. aan de kabel zelf kan het niet liggen, ik heb het met 2 verschillende geprobeerd en ben tegen hetzelfde probleem aangelopen.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, en daar heb ik ook echt veel vertrouwen in, maar laat deze arme jongen alstublieft niet te lang zonder muziek zitten;)
Groet, Silas
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan