Adobe Photoshop CS5

Status
Niet open voor verdere reacties.

JohnMGD50

Gebruiker
Lid geworden
21 sep 2011
Berichten
51
Hallo,

Had op Windows 7 64 bit, Photoshop CS 5 64 bit geinstalleerd en dit werkte perfect, heb begin November Windows 8 64 bit gedownload van Microsoft en die geinstalleerd, sinds die tijd werkt de 64 bit versie van Photoshop niet meer, start wel op maar na enkele seconden stopt het opstarten (bij "scannen naar plug-ins"), de 32 bits versie werkt wel nog, wat kan ik er aan doen om de 64 bit versie weer aan het werk te krijgen ??
Ik heb de prefs.PSP file al eens verwijderd en ook een schone installatie gedaan, echter zonder resultaat.
Is er dan niemand met een behoorlijke oplossing voor dit probleem, ik dacht dat Windows 8 beter zou zijn als zijn voorlopers, niet dus !

JMGD
 
Laatst bewerkt:
Niemand schijnt hier iets van af te weten, Jammer !!! moet het dan maar doen met mijn 32 bit versie op Windows 8, gelukkig hebben we nog een iMac die wel de 64bit versie draait, LANG LEVE APPLE !!!


JMGD.
 
Verplaatst van "Overige software" naar "Beeldbewerking

Wellicht heb je iets aan de tips uit deze thread: http://forums.adobe.com/thread/973006
Daar wordt geadviseerd de Creative Suite Cleaner te laten draaien en dan opnieuw te installeren.

Er wordt ook iets over Adobe Air gezegd maar of dat relevant is weet ik niet :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan