Hoe video downloaden van site

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bink1

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 dec 2012
Berichten
2
Eigenlijk weet ik niet of dit hier wel hoort te staan, want ik heb van al die namen niet zoveel verstand, maar mijn vraag is, Hoe moet ik een video downloaden van een site? Want ik heb wel Mobile Media Converter maar daar kan je alleen video's van YouTube mee downloaden.
Ik moet namelijk voor school een aflevering van Dokters op Net5 downloaden maar dat kan dus alleen maar vanaf de site.
Weet iemand hoe dit moet? Alvast bedankt
 
Het is mij een keer gelukt via Uitzendinggemist, maar daarvoor moest ik wel eerst een hele lus van websites door (vooral in de code de verwijzingen opzoeken), en ik weet niet of dat via Net5 gemist ook kan...
 
Er is een programma dat heet Internet Download Manager. Deze heeft een plugin voor internet explorer die automatisch geinstalleerd wordt.
Als je dan een video bekijkt, zie je rechtsbovenin een knop om via Internet Download Manager de video te downloaden, dit werkt ook met youtube.

Tip: Kies voor HD kwaliteit in Youtube indien mogelijk. Dan wordt de link veranderd naar een video voor HD kwaliteit. Klik hierna op de download button.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan