Adobe Premiere Pro _ Sync probleem: audio loopt niet exact met video

Status
Niet open voor verdere reacties.

Chopra

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
21 okt 2003
Berichten
1.897
Na gebruik van PluralEyes enigszins moeizaam audio/video gelijk gekregen.

Helaas zit er nog een heel kleine vertraging in, waardoor het beeld nét iets eerder komt dan het geluid.

Ik heb al geprobeerd in de meest maximale instelling e.e.a. iets te verschuiven, maar dit heeft nog niet tot een bevredigend resultaat geleid.

Wat kan ik nog doen om dit exact 'recht' te krijgen?
 
Nee, eerlijk gezegd, niet gezien. Zie ook niet zo snel wat het bijdraagt tot een oplossing van het probleem waar ik mee kamp. Kun je me een beetje op weg helpen? :rolleyes:
 
Hahaha nee heb geen idee
Ik heb het probleem nog nooit gehad dus heb ook nog nooit met deze PluralEyes plugin gewerkt.
Het ziet er naar uit dat je het gebruikt als je je audio appart hebt opgenomen van de video.
als dit niet het geval is en je hebt video en audio samen gecaptured dan heb je waarschijnlijk zelf de audio van de video gescheiden.
om dit ongedaan te maken voer je opnieuw je bronmateriaal in, mocht je dan nog dit probleem hebben ligt het waarschijnlijk aan de specs van je pc.
 
Is overigens geen plugin, maar 'n apart tooltje. Kan het echt aanbevelen, geweldig (doorgaans ...). :)

Ben er gelukkig toch uit: tijdlijn het meest gemaximaliseerd en via verschuiven audiospoor 3/4 correct gekregen. Verschil is minimaal qua wave, maar dit maakt blijkbaar niet uit en is dus te klein om te zien.
 
Je kunt het idd zowel standallone als plugin gebruiken .
Mooi dat je het spits hebt gekregen.

Ging het nu om een appart opgenomen audio bestand of een audiobestand losgekoppeld van de video ?
 
In feite idd een apart opgenomen audiobestand (2e camera). Zo leer ik iedere keer weer wat bij, ben echt een 'by trial & error' figuur ;)

Bedankt ook weer voor je reactie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan