port foreward poort 80 KPN

Status
Niet open voor verdere reacties.

janbikker

Gebruiker
Lid geworden
8 jul 2009
Berichten
19
Ik wil graag een Webserver draaien en hiervoor moet poort 80 open gezet worden.
Helaas lukt dit op dit moment niet.

Ik heb het eerst geprobeert op de ZTE en later op mijn 'oude' modem TG789 helaas bij beide geen resultaat. De helpdesk geeft aan geen ondersteuning te bieden op het forewarden van poorten (enigsinds begrijpelijk) maar misschien dat hier iemand met ervaring mij kan helpen.

Ik begreep dat de ZTE nogal 'dichtgezet' is en het daar vrijwel onmogelijk is om een poort open te zetten, vandaar dat ik hier verder ga met alleen de TG789

Wat ik heb gedaan is de UPnP en Uitgebreide beveiliging op JA gezet.
Hierna heb ik HTTP Server (word wide web) gekozen deze gaat automatisch naar poort 80 en hier als apparaat het IP (statisch) van de webserver ingevuld.

Als ik ga naar canyouseeme.org blijf ik helaas houden dat mijn poort 80 dicht blijft staan.
Kan iemand helpen?
 
Ga naar je cmd [opdrachtenpomp] en typ in "ipconfig" dan scroll je iets naar onder en zie je ip4 adress staan. die moet je invullen bij je "toepassingen en games" [dat op de website van de router staat] daar staat dit : Naar IP-adres. dat wat er als ip4 ziet staan moet je hetzelfde maken als dat. als dat openstaat moet je firewall nog toestemming geven.
Dit kan door firewall uit te schakelen of naar geadvanceerde instellingen tegaan, en het volgende te doen.
1. naar firewall geadvanceerde instellingen gaan.
2. klik op regels voor binnenkomende verbindingen. [rechts boven]
3. nieuwe regel maken [links boven]
4. alles invullen zoals het hoort.
5. regels voor uitgaande verbindingen. [rechts boven]
6. nieuwe regel maken. [links boven]
7. hetzelfde zoals regel 3.

Dan hoort het te werken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan