Pinnacle Studio 16

Status
Niet open voor verdere reacties.

tikus

Gebruiker
Lid geworden
28 nov 2003
Berichten
222
Hallo,
Ik heb een computer van het merk Medion met de volgende specificaties:
Processor AMD A8 - 3820 APU; Radion HD graphics 2.50 GHz
Geheugen 4.00 GB waarvan beschikbaar 3.49 GB

Op deze computer wil ik Pinnacle studio 16 installeren.
Systeemvereisten voor dit programma o.a.:
AMD Athlon 64x2 3800 + 2.0 Hz of hoger;
2 GB RAM of hoger
256 MB VGA RAM voor AVCHD

Aangezien mijn technische kennis van computers beperkt is, hoop ik antwoord te krijgen op de vraag of de computer Studio 16 aan kan.

Veel dank bijvoorbaat,
 
Laatst bewerkt:
Jouw pc zou Pinnacle 16 als een zonnetje moeten draaien! Overweeg voor de aanschaf ook andere (eventuele gratis) programma's als VirtualDub, OpenShot, Sony Vegas, Adobe Elements etc. Wil je bijvoorbeeld heel basale dingen doen, of wil je het betere werk doen? Dus met een chromakey etc.?
 
Dank voor je antwoord.
Weet helaas niet wat een chromakey is.

Groetjes,
 
Chromakey is het digitaal vervangen van de achtergrond in een opname door een foto/film/animatie. Hiervoor wordt vaak een groen of blauw doek gebruikt, omdat deze kleuren niet vaak voorkomen in kleding.
 
Heb gekeken naar andere filmbewerkingsprogramma's. Werk al heel wat jaren met Pinnacle, vanaf versie 8. Nu heb ik versie 11 maar erg stabiel is dat programma niet en bij renderen voor image komen er storende, schokkende beelden. Formaat AVCHD kan het niet aan, duurt heel lang voordat het op de tijdlijn komt en dan knalt het er regelmatig uit. Overweeg om over te stappen naar Adobe Premiere Elements 11; Kost me weer veel tijd om daar goed mee te werken.

Dank voor je antwoorden
 
Als je zelf gewend bent met Pinnacle, zou ik je aanraden daar te blijven. Photoshop zal waarschijnlijk ook duurder zijn dan Pinnacle...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan