Vegas 12,Win 8 Vegas loopt vast TIJDENS renderen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Zandor300

Gebruiker
Lid geworden
2 jul 2011
Berichten
164
Hoi,

Als ik een video render in Vegas dan loopt hij op een random moment vast. De teller van 'Approximate Time left' en 'Elapsed time' lopen dan wel gewoon door!?

Ik heb nog tonnen aan opslag vrij en mijn computer bestaat uit best dure hardware:
8 gb Ram
2 gb Videokaart
1 tb hardeschijf
250 gb ssd

Hij is nog net geen week oud. Dan kan het waarschijnlijk ook niet liggen aan de hardware.

Ik gebruik trouwens Windows 8 en Vegas is in de bureaublad weergave geïnstalleerd.

Ik hoop dat iemand mij spoedig kan helpen met dit probleem want ik maak heel veel video's voor YouTube (ongeveer 1 per 2 dagen).
Alvast bedankt voor de moeite.

Groeten Zandor300
 
Ik ben geen expert, maar ik denk aan een probleem met GPU rendering. Kijk eens of je de optie "Render using CPU only" onder "Customize Template"
 
Zandor300 zei al : "Customize Template"
of iets wat er op lijkt custom settings - tab video (onderaan)
 
Laatst bewerkt:
Zandor300 zei al : "Customize Template"
of iets wat er op lijkt custom settings - tab video (onderaan)

Ja maar bij video zie ik het niet staan. Ik heb Vegas Pro 12 dus misschien is het in deze versie ergens anders naar verplaatst???

Ik ga nog ff doorkijken.

EDIT

Nee, ik zie het echt echt nergens.
Hier screenshot:
KLIK
 
Laatst bewerkt:
Probleem opgelost!!!!!!!!!!!!

Hoi,

Ik heb het probleem zelf kunnen oplossen. Vegas Pro 12 is niet compatible met Windows 8. Ik heb rechtermuisknop op de snelkoppeling gedaan. Tabje Compatibiliteit en dan aanvinken: 'Dit programma uitvoeren in compatibiliteitsmodus voor:' en dan daar selecteren 'Windows 7'.

Nu doet hij het weer! :D

Maar toch bedankt voor de moeite.

Groeten Zandor300
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan