Windwos Help en Ondersteuning werkt niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.

koraal19

Gebruiker
Lid geworden
27 jun 2011
Berichten
18
Windwos Vista Home Basick 64bit

Kan Help-onderwerp niet vinden (This content under construction)
Kan het gevraagde onderwerp niet ophalen.

De vester is leeg!!?

Help en Ondersteuning wordt helemaal niet in de services vermeld!!!
 
Probeer de instructies bij OPTION TWO op deze webpagina
[Overigens ga ik er dan wel vanuit dat je niet hebt lopen knoeien met Internet Explorer op je pc.]

Tijs.
 
Dan heb ik geen tips meer. Hopelijk reageert er nog iemand.

Tijs.
 
Blijven nu alleen nog "schoten in het donker" over:
a. Installeer de Winhelp-viewer. link. Kies de juiste versie: Windows6.0-KB917607-x64.msu voor Vista 64-bit en Windows6.0-KB917607-x86.msu voor Vista 32-bit.
b. Het FixIt programma in deze link, maar alleen gebruiken als je Adobe Dreamweaver op je pc hebt.

Tijs.
 
@dnties

a. Windows6.0-KB917607-x64.msu kan die update niet installeren (de update geld niet voor usysteem)

b,ik heb geen Adobe Dreamweaver staan,
 
Als je inderdaad vista 64 bit hebt, dan geef ik het op.

Tijs.
 
dat klopt lk heb vista 64 bits,
en afgelopen week heb ik schone installatie van windwos vista uitgevoerd,computer werkt absolut naar behoren
en help en ondersteuning is enige probleem!!!
 
Die (fix_vista.reg) had ik vanmiddag ook al geprobeerd maar heeft geen noot :(screen.jpg
 
Ik zie nu inderdaad dat dezelfde registry-entries ook in andere fixes voorkomen.

Ok, 3 tips nog die ik ken:
a. Check of alle bestanden nog in orde zijn: [Windows-toets]r toetscombinatie -> sfc /scannow
Laat de check helemaal zijn werk doen.
b. [Windows-toets]r toetscombinatie -> services.msc
Kijk na of de Help en Ondersteuning service (of hoe die ook maar heet in Vista) op opstarttype Automatisch staat. Indien niet, rechtsklik erop en kies Eigenschappen.
Zet het opstarttype op Automatisch
Herstart je pc.
c. Kijk of het probleem ook optreedt als je een geheel nieuw Windows account maakt, herstart je pc, log in op het nieuwe Windows account en kijk of het probleem ook daar optreedt/aanwezig is.

Tijs.
 
Help en Ondersteuning staat heelmaal niet vermeld in services!!!!?
met een nieuw Windows account doet hij het ook niet:(
 
Laatst bewerkt:
Dan is dat een probleem waar je je op zou kunnen richten: het herstel van die service.

Tijs.
 
Ok, ik heb me even rot gezocht, & ben in ieder geval tot de conclusie gekomen dat je niet de enige bent in de wereld met dit probleem. Wel iets anders gevonden, even nagekeken of dat hierboven door anderen al was aangedragen, & volgens mij niet. Lees deze even door:

http://support.microsoft.com/kb/937286 & open deze gegeven link in een nieuw venster:
http://www.microsoft.com/en-us/download/details.aspx?id=1654 & selecteer daar de installatie-taal van je Windows (Alleen Vista Ultimate & Enterprise kunnen beschikken over Taal-pakketten).

Ik ben nieuwsgierig of het werkt!..

Ook even op mijn eigen Engelse Vista Home Premium gekeken, &, heeeee, daar staat ook geen Help and Support noch Windows Help and Support, nergens Help in de lijst met Services!!!
De Help and Support doet het echter wel bij mij. Nog even in XP Professional Nederlands gekeken, & daar staat de service Help en Ondersteuning weer wel in de lijst.
 
@TheKnight,
ik kan de update (KB937286) niet installeren>(de update geld niet voor u systeem)ik dank dat is voor vista 32 biet.
ik vind het vreemd want voor de herinstallatie van vista had ik Help en Ondersteuning gewoon staan maar nu is de vraag hoe kan ik dit service los herstelen?
 
Ik krijg de indruk dat er geen Help and support service bestaat in Vista, dus negeer die tip [zie ook de reactie van TheKnight, die die service ook niet aantrof.]

Blijven tips a. en c. over van mijn posting #13.

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan