Nas nodig

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jaspertjeh

Gebruiker
Lid geworden
30 dec 2010
Berichten
765
Hallo Helpmij-leden,

Allereerst wens ik jullie een gelukkig en gezond 2013 :)

Gisteren is er helaas iemand tegen mijn Nas aangelopen en nu maakt de hardeschijf tikkende geluiden. Hij doet het overigens nog wel. Dus heb gelukkig de gegevens kunnen veilig stellen. Nu zou ik natuurlijk de hardeschijf kunnen vervangen door een nieuwe maar aangezien mijn Nas 3 jaar oud is en niet meer echt aan mijn eisen voldoet besluit ik een nieuwe te kopen. Het budget is niet al te ruim. Wat ik graag zou willen is dat er op z'n minst 2 hardeschijven in zitten. Hier heb ik namelijk spijt van gehad na mijn vorige aankoop. Er zat maar een hardeschijf in. Ik weet dat jullie kenners mij een Synlogy Nas gaan aanbevelen maar deze is inclusief 2 hardeschijven me eigenlijk iets te duur. Zijn er goede alternatieven? :)

Ik hoor graag van jullie!
Groeten.
Jasper
 
Laatst bewerkt:
Dankje INFecT!
Ik heb de review van de door jou aanbevolen Nas doorgelezen. Deze Nas houd ik even in mijn achterhoofd. :)
 
Laatst bewerkt:
Oh, excuses dat had ik niet door. In ieder geval succes met het zoeken :thumb:

Tip: ga eens kijken bij de NAS apparaten van het merk Qnap, daar zijn er een aantal die de nieuwsgroepen ondersteunen geloof ik
 
Laatst bewerkt:
Een Lacie kan dat ook, alleen haalt het gebruiksgemak het niet bij een synology. (En de kwaliteit ook niet)
dit weet ik uit ervaring, mijn vader heeft een Lacie maar die draaide pas goed na een maand of wat prutsen. Mijn vader was er zo gek van dat hij ook nog een synology kocht die binnen een uur deed wat moest
 
tsja, ik zweer bij synology(heb er zelf ook 1) , nog even doorsparen??
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan