stom vraagje (logmein)

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0230

Gebruiker
Lid geworden
28 jun 2012
Berichten
107
Hallo allemaal,

Ik weet niet zeker of ik dit bij het goede onderdeel heb geplaatst maar ik hoop dat jullie me kunnen helpen!

Ik probeer via Logmein mijn PC vanaf e camping te besturen, alles werkt alleen de wake-on-lan niet want ik kan de knop niet vinden waar mee ik dat moet doen XD, weet iemand waar de wake-on-lan knop zit?

sorry beetje stomme vraag, doei wess!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Oke... bij mij staat die knop er niet, ik weet zeker dat ik alles goed heb ingesteld zelfs in de BIOS, iemand een idee waar het aan kan liggen?
 
Wake On Lan is een non routable protocol. Die kreet mag je snel weer vergeten, maar het betekent dat Waken On Lan niet gewoon via internet kan werken. Je zult dus ergens in je thuis netwerk iets moeten hebben dat een Wake On Lan signaal kan uitzenden. LogMeIn heeft dit opgelost door de optie in te bouwen dat LogMeIn clients elkaar een Wake On Lan verzoek kunnen sturen via het lokale netwerk. Je zult dus minstens 2 computers thuis moeten hebben die beiden LogMeIn draaien en waarvan er minstens 1 aan staat.
 
ok...

Oké... jammer, als ik op vakantie ben mogen de pc's niet aan blijven staan... Dus dan gaat het niet werken, in ieder geval bedankt voor de hulp!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan