Problemen met laden van pagina's terwijl ik wel internet verbinding heb

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nickvk

Gebruiker
Lid geworden
1 dec 2012
Berichten
29
Wie kan mij helpen?

Ik heb al eerder een vraag geplaatst over dit probleem het was toen tijdelijk opgelost maar Ik heb de laatste tijd weer veel problemen met het laden van pagina's van welke site dan ook.
Ik heb al meerdere malen de modem gereset maar dit mag niet baten.
Voorheen als ik via de internet instellingen de verbinding verbreek en vervolgens weer verbinding maak kan ik een pagina laden en vervolgens weer geen enkele pagina de laatste tijd werkt dit ook niet meer.
Ik heb het programma Microsoft Fix it center al gebruik maar ook hiermee los ik het probleem niet op.
Ook heb ik de optie herstelpunt al gebruikt maar dit lost het probleem ook niet op.
Ook heb ik het programma CCleaner en Mbam gebruikt maar dit lost niks op.
Ik heb dit probleem met een draadloos verbinding en ook met de verbinding via een internetkabel.
Op de 2 andere laptops in huis hebben we dit probleem niet.
Bij mijn vorige vraag hebben ze mijn verteld dat ik mijn drivers moest updaten dit heb ik gedaan en toen heeft mijn internet het weer even normaal gedaan.
er zijn op dit moment geen nieuwe updates voor mijn drivers.
Ik heb echt geen idee meer hoe ik het eventueel op kan lossen.

nog wat extra gegevens:
Laptop: Acer Aspire 5742G
internet van UPC
Router: Netgear rangemax wireless Router WPN824 v2
Modem: Arris TM502B/220

please help me.
 
Ik gebruik Firefox maar heb dit probleem ook bij de andere browsers
 
Hallo Nick
Als je een 2de topic opent voor hetzelfde probleem, zal je waarschijnlijk ook dezelfde adviezen krijgen.
 
Ik dacht dat die andere gesloten was dacht dat daar toch niet meer op gereageerd zou worden
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan