video omzetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

pombeer2

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2013
Berichten
9
Hallo,

Ik ben op zoek naar een programma waarmee je films kunt omzetten van AVI naar mp4 of DivX. Ik heb er wel verschillende gevonden, maar de meeste zijn met watermerk en daar heb ik dus weinig aan. Zou iemand mij kunnen helpen? Misschien iemand een link naar een goed programmatje?
 
Welkom bij de Helpmij!

dvdflick schijnt dat erg leuk te doen.
 
Leuke gratis proggy's zonder watermerk zijn oa freemake en format factory.
 
Ik dacht dat dvdflick alleen gebruikt werd om een AVI naar een TS bestand te converteren. Of is het ook mogelijk naar Divx of mp4?
 
Geen idee, ik had tot vanochtend zelfs nog nooit van de tool gehoord, maar kwam 'm in een ander topic tegen. Als het idd. zo is dat de tool alleen na Video_TS kan encoderen, dan heb jij er vrij weinig aan.
 
Ik gebruik software van http://www.dvdvideosoft.com/
Download de volledige versie en die heet Free studio 5 (geheel boven aan)

Ben er erg tevreden mee en het is geheel gratis, zonder watermerken of wat dan ook.

Groeten Daan
 
Welkom op Helpmij pombeer2 :thumb:

Heb je vraag verplaatst naar de juiste sectie.
 
Geeft ook niet, er zijn veel secties dus gewoon even door bladeren en vaak zie je precies de goede sectie dan. Succes met je vraag ;)
 
Ik gebruik software van http://www.dvdvideosoft.com/
Download de volledige versie en die heet Free studio 5 (geheel boven aan)

Ben er erg tevreden mee en het is geheel gratis, zonder watermerken of wat dan ook.

Groeten Daan

dank voor je reactie. Ik heb hem net geïnstalleerd, maar volgens mij is dit ook een proefversie, en bij de proefversie die ik vandaag eerder had gebruikt kreeg ik een watermerk. Heb je misschien een oplossing voor me?
 
Ik krijg bij het openen van het programma, als ik vervolgens een optie aanklik om avi video's te converteren de melding: Unable to find a version of the runtime to run this application. (.net framework initialization error).

What to do?
 
Laatste versie van framenetwork installeren, maar dat moet je even Googelen Pombeer. Heb ik niet echt verstand van..
 
En ik heb hem 2 weken geleden geïnstalleerd en is volledig gratis hoor. Met alle toeters en bellen.
Ik zet grote AVI bestanden om (komen van Fraps = programma om je games mee te recorden), en download heel veel YouTube films. Allemaal zonder probleem en zonder watermerk

En helemaal bovenin hun pagina staat toch duidelijk aangegeven dat het allemaal Freeware is Pombeer...dus ik begrijp het niet helemaal.
 
Reageren op een topic die ouder is dan 3 maanden wordt niet meer op prijs gesteld.
Deze gaat op slot
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan