dreamy effect

Status
Niet open voor verdere reacties.

ladycreative

Gebruiker
Lid geworden
17 dec 2011
Berichten
183
Goedendag en voor iedereen een gelukkig 2013 toegewenst om maar eens mee te beginnen!

Hoe maken ontwerpers deze dreamy achtige foto's? None_3418da86f71dff61732792c3ba613f50.jpg
Om dit even te kunnen tekenen lijkt me dat echt gruwelijk veel werk. Maar sites staan bol van deze prachtige kunstwerken. En de realiteit is zo groot dan moet je wel zeer perfect kunnen tekenen.
Is er een bewerking in photoshop welke voor een dreamy effect zorgt of is er echt zoveel tijd besteed aan he tekenen van een foto? Met name meer om de de foto hierboven dan de foto met het meisje.
Ik vraag me dit al een tijdje af dus vandaar dat ik het hier eens vraag.
 

Bijlagen

  • zQ2R-22n-1.jpg
    zQ2R-22n-1.jpg
    52,7 KB · Weergaven: 19
Laatst bewerkt:
Bedoel je echt de heisa om het meisje heen, dus de bloemetjes en dergelijke of het zachte filter ?

Allereerst is hier een soft focus filter gebruikt en de rest kan op verschillende manieren. Zelf doe ik het vrijwel nooit maar je moet eens rond kijken naar "Brushes for Photoshop" aangevuld met wat je wil, bloemen bijvoorbeeld. Is de makkelijkste manier om zaken toe te voegen.
Op Devianart staan duizenden brushes overigens.
 
Hallo LadyCreative,

Ikzelf ben een beginnende gebruiker van PhotoShop, en zoek dus vaak tutorials op internet om te leren hoe dingen in deze ingewikkelde software werken.
Ten eerste moet je beschikken over een PhotoShop licentie, daarna kun je misschien deze tutorial volgen welk helaas wel in het engels is maar hopelijk geen probleem is.
Ik hoop dat je er op deze manier uit gaat komen. Als je niet zoveel tijd hebt, is hier een kortere tutorial wat misschien niet hetzelfde effect geeft maar er wel gaaf uitziet.

MVG

jopi328
 
Dank je wel voor alle zeer maar dan ook echt zeer snelle antwoorden, ik zal ze gaan bekijken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan