Windows 8 en ftp

Status
Niet open voor verdere reacties.

alfonsooo

Gebruiker
Lid geworden
15 aug 2008
Berichten
51
Hoi , in windows 8 kan ik niet mijn Humax 5050c met netwerkaansluiting bereiken, wel in 7.
iemand een idee, heb zelf in config scherm gezocht naar oplossingen ,maar kan niks vinden.
alle poorten voor ftp opengezet, maar er gebeurt niks, in 7 is geen actie nodig, en vind de pc het adres direct.
 
ja, ik open de ftp in de browser,hoezo zijn daar aanvullende maatregelen voor nodig/
in 7 heb ik geen problemen en verschijnt mijn humax direct.
De werkgroep in 8 functioneert. Waar kan het aan liggen,wat zie ik over het hoofd?
 
hoe geef je het adres precies in in je browser?
1. als ftp.humax.com (is maar voorbeeldadres natuurlijk)
2. of als ftp://ftp.humax.com (dit is de enige goede manier)

Als je volgens mij op een gemakkelijke manier dit probleem wil omzeilen, installeer dan een ftp-client die compatibel is met windows 8 zoals filezilla.
 
het lijkt dat het probleem in windows 8 en humax zit, want mijn nas kan ik gewoon benaderen via ftp, en ook de router is met het ip adres benaderbaar.
nog iemand ervaring met humax 5050 en windows 8?
 
Beste contrazoom, ik heb je aanwijzingen opgevolgd, echter zonder resultaat.
Filezilla,kan ik niet mee omgaan, maar moet ook niet nodig zijn. dubbele ftp plaatsen klopt niet, want dat werkt niet ,ook niet in windows 7.
Graag had ik een reactie van iemand die werkt met de humax 5050 en ook windows 8 gebruikt.
Alles werkt in 8 ,mbt het netwerk, alleen de humax geeft geen sjoege. wie o wie komt met het verlossende antwoord.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan