een soort nieuws maken.

Status
Niet open voor verdere reacties.

casper221

Gebruiker
Lid geworden
20 jun 2012
Berichten
798
Hoi mensen,

Ik moet voor school een soort "nieuws" maken, maar ik zou echt niet weten hoe...
Dit is de bedoeling:
Er is iemand die het nieuws presenteert, die zegt iets en dan moet dat scherm zegmaar kleiner worden en dat er dan een ander beeld opkomt.
Het zijn al opgenomen filmpjes, ze moeten alleen nog gemonteerd(helaas). Ik zat te denken aan een program dat je zegmaar elk moment de beeldgrootte kan worden aangepast.
Dan zoek ik ook nog een soort Green Screen programma, maar dan een die ook werkt met een witte achtergrond.

ik hoop snel antwoordt, Want het moet Snel af...

Groetjes, Casper
 
Laatst bewerkt:
Beste Casper,

Bijna elke video editing software is te gebruiken voor jouw doeleinden. In een gemiddeld editing programma zit sowieso een chroma key effect. Dit wil zeggen, dat je een bepaalde kleur van een video kunt 'verwijderen' en vervangen met een andere achtergrond (wat jij wilt als ik het goed begrijp). Ikzelf heb zeer lang met After Effects en Sony Vegas gewerkt, maar naarmate ik verder wilde in video editing maar over gestapt op Nuke.
Als ik jou was zou ik dan maar met Sony Vegas beginnen of met Pinnacle studio om dat deze voor particulier gebruik ontworpen is, en daarom erg gebruiksvriendelijk.

Heel veel succes met monteren!

Groetjes,

jopi328

PS: Probeer van de software gewoon de trial voordat je het koopt
PPS: Als je student bent, kun je vaak een studentenlicentie aanschaffen (bespaart zeer veel geld)
 
bedankt, het heeft gewerkt!
Sorry dat ik zo laat reageer, maar ben er zo druk mee bezig geweest...

Mvg, Casper
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan