Gmail probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

RoosvGJ

Gebruiker
Lid geworden
23 jan 2011
Berichten
34
Ik krijg sinds kort deze melding bij gmail. Kan mijn berichten niet openen. Kan iemand mij in simpele bewoordingen laten weten wat te doen????
Hoe kan dit eigenlijk ineens zo out of the blue??


Fout

Sommige functies van Gmail kunnen niet worden geladen.Als dit probleem zich blijft voordoen, kun je de pagina opnieuw ladenof via de eenvoudige HTML-weergave. Meer informatie.
 
Laatst bewerkt:
Bij apparaten zoal´s telefoons, moet je inderdaad de eenvoudige HTML-weergave gebruiken. Als je op de PC je e-mail wilt openen, raad ik je aan om Internet Explorer 7-8-9, Google Chrome, Firefox, of Safari te gebruiken. Als je een afbeelding of video van de fout opstuurd kan ik je misschien verder helpen.

Jaimy
 
Bij apparaten zoal´s telefoons, moet je inderdaad de eenvoudige HTML-weergave gebruiken. Als je op de PC je e-mail wilt openen, raad ik je aan om Internet Explorer 7-8-9, Google Chrome, Firefox, of Safari te gebruiken. Als je een afbeelding of video van de fout opstuurd kan ik je misschien verder helpen.

Jaimy


Jaimy, in het bericht staat de foutmelding reeds die ik krijg bij mijn gmail-berichten. Deze dus:



Fout

Sommige functies van Gmail kunnen niet worden geladen.Als dit probleem zich blijft voordoen, kun je de pagina opnieuw ladenof via de eenvoudige HTML-weergave. Meer informatie.


Voorheen kreeg ik deze melding nooit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan