converteren van mpeg4 naar divx

Status
Niet open voor verdere reacties.

woutrins

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 jan 2013
Berichten
2
hallo,
Ik heb een dvd-recorder van Panasonic,met een USB ingang.Nu leest hij vanaf de usb sticks alleen divx bestanden.
Maar ik heb die niet,hoe kan ik mijn videobestanden converteren naar Divx.[/B]
 
nog gemakkelijker.... ga naar de website van divx. Je kan daar de codecs downloaden, en daarbij zit ook een supersnelle converter. Simpeler kan het niet, want geen toeters, geen bellen.

Puntje is wel... wat speelt je DVD speler precies af? Divx geeft een .AVI bestand, maar .AVI is een zogenaamd "container-format". Dat betekent dat het weliswaar de bestandsindeling AVI heeft, maar daar kunnen onwaarschijnlijk veel specifieke parameters in zitten, die niet zondermeer afgespeeld worden door een willekeurig apparaat. Nu nog even niet druk om maken, ga het gewoon eerst maar eens proberen, misschien heb je geluk en gaat het goed... zo niet... horen we dat vast weer terug :p
 
Heb je misschien ook een oplossing voor MKV bestanden te converteren naar VOB bestanden?
 
Wil je dat om er een DVD layout van te branden?
 
Ja Edmoor, Ik heb een MKV bestand met ondertitels die ik wil converteren naar DVD!
 
We gaan het uitproberen, alvast super bedankt voor je snelle reactie!
 
Helaas, het converteren op zich gaat prima, maar de ondertiteling wordt niet mee genomen.
 
Als je een videobestand hebt toegevoegd staat dat inderdaad niet standaard aan.
Klik in DVD Styler met rechts op dat videobestand en klik op Eigenschappen.
Daar kun je dat in aangeven.
 
Klopt, maar wanneer ik de ondertitels mee wil converteren krijg ik onderstaande foutmelding!DVD Styler.jpg
 
Graag gedaan en succes :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan