Numlock en pijltjes doen het niet in internet browsers

Status
Niet open voor verdere reacties.

rempie555

Gebruiker
Lid geworden
16 jan 2013
Berichten
9
Numlock en pijltjes doen het niet in alle internet browsers. op mijn laptop zelf doen ze het wel. de 0 is de enige cijfer op het numlock die het wel doet de rest niet. De pijltjes doen het ook niet en dat is heel irritant als je bepaalde spelletjes wil doen. ik hoop dat iemand me kan helpen :(
 
Laatst bewerkt:
druk de windows toets en de r toets samen in. typ dan devmgmt.msc daar zal je toetsenborden zien staan. Open dit item, rechtsklik op het toetsenbord in kwestie en klik dan op deïnstalleren of (uninstall naargelang de taal). Zet je pc dan af, start hem opnieuw op en in principe zal hij dan het toetsenbord opnieuw installeren.
 
druk de windows toets en de r toets samen in. typ dan devmgmt.msc daar zal je toetsenborden zien staan. Open dit item, rechtsklik op het toetsenbord in kwestie en klik dan op deïnstalleren of (uninstall naargelang de taal). Zet je pc dan af, start hem opnieuw op en in principe zal hij dan het toetsenbord opnieuw installeren.
Ik heb het geprobeerd maar het help niet :( maar bedankt voor je antwoord
 
wat heb je van security software draaien op deze machine? Iets wat anti-keylogger functionaliteit biedt, of identiteits bescherming?
 
Hallo

Probeer of deze toetsen wel werken in de b.i.o.s. van de p.c.

Zo weet je snel/eenvoudig of dit een hardware/software probleem is ...



"Maar dat kan niet want er zat geen cd bij mijn laptop" ---> meestal dien je deze zelf aan te maken , de herinnering om dit te doen blijft komen totdat je deze melding zelf uitschakeld.

Zelf eens zoeken hoe je deze kunt aanmaken , tijdens een toekomstige "crash" zul je deze zo goed als zeker nodig hebben.

Peter
 
wat heb je van security software draaien op deze machine? Iets wat anti-keylogger functionaliteit biedt, of identiteits bescherming?

Ik heb als virusscanner microsoft security essentials (Gratis versie). Hoe kan je zien of het een anti-keylogger of identiteits bescherming heeft?
 
Hallo

Probeer of deze toetsen wel werken in de b.i.o.s. van de p.c.

Zo weet je snel/eenvoudig of dit een hardware/software probleem is ...



"Maar dat kan niet want er zat geen cd bij mijn laptop" ---> meestal dien je deze zelf aan te maken , de herinnering om dit te doen blijft komen totdat je deze melding zelf uitschakeld.

Zelf eens zoeken hoe je deze kunt aanmaken , tijdens een toekomstige "crash" zul je deze zo goed als zeker nodig hebben.

Peter

Die toetsen werken alleen niet in internet browsers op de laptop zelf werken ze normaal
 
je hoeft niet altijd de quote over te nemen in je antwoord.
Security essentials is crap (die krijgt zelfs geen AV test certified (http://www.av-test.org/en/tests/home-user/windows-7/novdec-2012/)). Deïnstalleer dat en zet een Avast of AVG free op je systeem. Doe dan een volledige scan in safe mode. Voor de volledigheid zou ik ook MBAM (Malware bytes) installeren en deze ook grondig laten scannen.
 
Ik heb het geprobeerd maar de toetsen doen het nog steeds niet, het is inderdaad zo dat AVG meer kan vinden. Maar toch bedankt voor je antwoord.
 
heel vreemd probleem. Bv in een tekstbewerking functioneren de pijltjestoetsen wel? Heb je MBAM ook eens laten scannen?
Doet het probleem zich ook voor als je een extern toetsenbord aan je laptop hangt?
 
dus een extern keyboard geeft hetzelfde fenomeen?
Nog een paar vragen:
1/ Welke windows draait er op die machine?
2/Wat is het merk en type vd probleemmachine?
3/ heb je nog andere pc's/laptops in je netwerk? Indien ja werken die zonder probleem?
4/ Enig idee wanneer dat probleem is begonnen? Misschien na installatie van bepaalde software?
5/ Weet je nog in welke browser je dit probleem het eerst hebt vastgesteld?
6/ het is toch niet alleen bij online spelletjes dat dit probleem zich voordoet?
7/ heb je dit probleem in Chrome ook?
8/ kan je op een gewone internet pagina bv. een woord selecteren met je muis en dit dan bv kopiëren naar een tekstbestand?
9/ zie je iets speciaals in je scherm op een internet pagina zoals bv. een flikkerende cursor?
 
Ja een extern keyboard geeft het hetzelfde probleem en dit zijn de antwoorden op de vragen:
1 Windows 7
2 Als je met deze vraag bedoel wat voor laptop ik heb: Merk Acer en type Aspire 3549
3 Ja die werken zonder problemen
4 Nee het is al best lang geleden
5 Google Chrome
6 Nee het is altijd met elke website
7 ja
8 ja dat kan
9 Nee niks extra's
 
hallo rempie
ik ben door mijn adviezen heen. Echt geen flauw idee wat er hier aan de hand kan zijn.
Het laatste wat je misschien nog eens kan bekijken is een bootable rescue cd aanmaken en hier eens mee scannen. Zie voor meer info op http://www.techmixer.com/free-bootable-antivirus-rescue-cds-download-list/
als je dat wil proberen zou ik voor de bitdefender versie gaan. Maar ik vermoed dat dit ook niks zal geven.
Of windows volledig opnieuw installeren
Hopelijk komt iemand anders nog met de gouden tip.
 
Het probleem is uit zich eigen opgelost. Hij deed het in één keer weer. Na 6 maanden ofzo. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan