vervaging

Status
Niet open voor verdere reacties.

rb1950

Gebruiker
Lid geworden
29 apr 2012
Berichten
43
hallo mensen ik wil gaan beginnen op youtube en wil daarvoor een eigen logo. mijn idee was om een afbeelding van een sluipschutter te combineren met een nederlandse vlag maar toen ik dat probeerde werkte dat totaal niet. kan iemand mij helpen??
dit zijn de foto's sniper.jpgNE vlag.jpg

de bedoeling is dat de sniper de achtergrond is en dat de nederlandse vlag er doorzichtig overheen komt dus dat de bovenkant van de foto rood wordt, het midden wit en de onderkant blauw. maar het moet niet te fel worden het moet wel op een sluitschutter lijken.

hoop dat iemand mij kan helpen!!
 
dat is awesome!!!! precies zoals ik wou!
maar hoe heb je dat gedaan??
 
te gek! wat voor effecten zou je er nog bij doen voor jouw persoonlijke voorkeur?
 
Hoi rb1950,
Ik zou het niet weten. Mijn persoonlijke voorkeur ligt niet in het killen van mensen, ook niet als spelletje.
Mijn jacht beperkt zich tot CSS (en html, met af en toe wat javascript, php en paintshoppen). :)

Met vriendelijke groet,
CSShunter
 
Je had al gezien dat je het echte formaat 509*322px krijgt als je er op klikt?

Als je 'm nog groter wilt hebben, kan je hem opblazen. Maar dat geeft een nogal korrelig beeld, omdat het montage-image niet groter was, en ook aan de onscherpe kant.
  • Vergroten (en verkleinen) kan je doen met bv. IrfanView, als je geen foto-bewerkingsprogramma hebt.
Met vriendelijke groet,
CSShunter
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan