lightroom vragen

Status
Niet open voor verdere reacties.

kim1982

Gebruiker
Lid geworden
27 nov 2006
Berichten
138
Ik heb 2 vragen over lightroom4, wie wilt mij helpen?

1) Ik heb zeer veel presets , heel leuk , maar ik wordt een beetje gek van het kleine schermpje links ... waar de scrolbalk irritant snel gaat en ik dus zeer veel moeite heb de juiste voorinstelling te kiezen. Kan ik dit schermpje vergroot krijgen? Of een andere manier van scrollen misschien die ik niet weet? Ik kan het schuifbalkje wel naar beneden halen,maar het gaat vliegensvlug.

2) mijn foto's vanuit lightroom wil ik graag ik photoshop cs5 openen.... en daar verder bewerken... waar kan ik dit INstellen? Dat ie dus niet met bv paint opent vanuit lightroom, maar echt naar photoshop cs 5 gaat. Ik kan het echt nergens terugvinden.

dank jullie wel !
 
Niemand ? Iemand misschien een tip waar ik deze vraag het beste kan stellen? Een NL forum voor lightroomgebruikers kan ik namelijk niet vinden.
 
Hoi Kim,
Voor vraagje 2: "Right click on your image and select ‘edit in > photoshop’. It will allow you to select from whatever PS version(s) you have installed, for example mine lets me choose PS4 or PSE. - Your image will open in Photoshop." (bron, met video-instructie)

Voor vraag 1: Misschien (ik ken LR helemaal niet) valt het schuifbalkje ook te bedienen met tikjes op de pijltjestoetsen op het toetsenbord ipv. schuiven met de muis?
 
csshunter dank je wel voor je moeite ! Het is gelukt om cs5 toe te voegen als bewerkingsprogramma! Dus top
 
de 1e vraag weet ik nog steeds niet hoe k dat moet doen? Iemand?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan