Pinnacle Studio 15

Status
Niet open voor verdere reacties.

minimarc

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 jan 2013
Berichten
1
Goedendag, bij deze een vraag over een probleem wat ik al vaker gelezen heb maar waar ik nog geen antwoord voor mij voor heb kunnen vinden. Ik werk met Pinnacle studio 15, op een Toshiba Satellite L650-1cn daar heb ik, via een dazzle dvc 100, een sony dcr-hc51e videocamera op aan gesloten. Ik ben nu bezig om een aantal video bandjes over te zetten naar de laptop. De eerste drie bandjes gaan zonder problemen, dus in kleur en met geluid, maar bij de laatste twee bandjes krijg ik problemen. Op het touchscreen scherm van mijn videocamera word aan gegeven dat de laatste twee bandjes in LP (long play..??) en NTSC zijn opgenomen. Slim als ik ben :eek::eek: heb ik de instelling van Pinnacle gewijzigd van PAL naar NTSC. Het verschil tussen de instelling PAL en NTSC is dat ik in PAL alleen geluid en geen beeld heb en in de instelling NTSC heb ik zwart-wit beeld en geluid. De kabels e.d. zijn goed want bij de eerste drie bandjes heb ik geen probleem, alleen er is iets met het NTSC gebeuren, zou het kunnen zijn dat Pinnacle 15 een probleem heeft..?? Ook heb ik in Pinnacle onder "setup" tabblad "projectinstelling" het "projectformaat" gewijzigd in alle mogelijke instellingen, ook zonder resultaat...Iemand een idee ...???
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan