Letters in menubalk en gereedschappen Photoshop CS6 vergroten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lowa

Gebruiker
Lid geworden
6 apr 2009
Berichten
621
Hi,
Ik heb adobe photoshop CS6 Extended op mijn laptop Windows 8 geïnstalleerd.
Maar nu zijn de lettergrootte van mijn menu en gereedschappen erg klein rond grootte 8.
Aanbevolen resolutie van mijn beeldscherm is 1920x1080 de hoogste.
In alle andere programma`s zoals explorer, verkenner etc. is de lettergrootte van het menu 12.
Ik heb ook geprobeerd de resolutie van mijn beeldscherm te verlagen maar in PS blijven de lettergrootte klein.
Terwijl op mijn desktop Windows 7 de letters van het menu met resolutie 1920x1080 de lettergrootte 12 hebben.
Kent iemand dit probleem en de oplossing ervoor? Want ik zit nu echt te koekeloeren (met een verrekijker) naar mijn tools.:shocked:
Mijn dank is groot,

Lowa
 
Laatst bewerkt:
Hoi Lowa,
Heb even wat rond-geGoogled: dit schijnt een algemene klacht te zijn voor Adobe-programmas's (zie bv. deze en deze en deze). :confused:

  • Een Adobe-medewerker zei 7 maanden geleden (in deze): "Photoshop and Bridge default to the standard OS UI type size. For Photoshop itself you can change the font size using Preferences -> Interface -> UI Font Size... "
  • Geen idee of dat ook (voldoende) kan in Photoshop CS6...
 
Laatst bewerkt:
Hoi Lowa,
Heb even wat rond-geGoogled: dit schijnt een algemene klacht te zijn voor Adobe-programmas's (zie bv. deze en deze en deze). :confused:

  • Een Adobe-medewerker zei 7 maanden geleden (in deze): "Photoshop and Bridge default to the standard OS UI type size. For Photoshop itself you can change the font size using Preferences -> Interface -> UI Font Size... "
  • Geen idee of dat ook (voldoende) kan in Photoshop CS6...

Hartelijk bedankt voor je reactie.
Geprobeerd maar geen resultaat.
Vind ik belachelijk van Adobe dat dit niet te herstellen is.
 
Nog steeds geen oplossing gevonden voor dit probleem.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan