Upc horizon in bridge modus zetten?

Status
Niet open voor verdere reacties.

ikkeenjij36

Gebruiker
Lid geworden
11 jul 2011
Berichten
81
Hallo allemaal even mijn situatie thuis
Heb de horizon box van upc die als modem en router werkt en heb een sitcom router erachter die alleen als acces point werkt(e).
Nu wil ik het zo in elkaar zetten dat de horizon alleen nog maar internet doorgeeft naar mijn sitecom en dan daar alles instellen want de horizon heeft teveel beperkingen.
nu kan ik echter op het moment niet in de sitecom komen met adres 192.168.0.1
Ik kan wel in de horizon komen maar kan daar alleen dhcp server uitzetten maar als ik dan in netwerk stastus kijk via de tv staat hij nog steeds aan en las toegangspunt?
Wie kan mij stap voor stap helpen om alles in orde te krijgen?
Alvast bedankt voor jullie hulp:thumb:
 
Ik weet niet precies hoe het bij UPC zit, maar ik vermoed, als ik het zo hoor, dat het niet veel anders is als bij Ziggo. Daar heb ik de "Service"desk moeten bellen, die kunnen hem dan op afstand om zetten. Ik weet alleen niet of het überhaupt mogelijk is...
 
NOu ik weet het niet meer ik heb ineeens in mijn netwerk 2 switches een hub en een host.
geen idee wat er mis gaat,maarhet klopt gewoon niet
Nu wil ik volgende weekend alles opnieuw gaan maken maar ik weet niet hoe omdat ik de horizon niet in bridge modus kan krijgen.
WIe heeft er een korte how to voor mij hiervoor?
Ik wil dus de horizon als simpel modem daarvandaan een utp kabel naar de wan poort van mijn sitecom wl351 en die moet dus als router gaan werken en dus de ip adressen uit gaan delen.
Op dit moment kan ik zelfs de sitecom niet bereiken en dus ook niet inloggen hierop dus dat wordt terug naar fabrieksinstellingen!
Ik wacht met spanning af op jullie netwerk experts.
 
Nou heb het voor elkaar om in ieder geval alles over de sitecom laten lopen allee heb ik nu de de horizon draadloos verbonden met mijn sitecom want bedraad willen ze mekaar niet vinden.
En ook kan ik de horizon niet meer benaderen nu via de browser?
En ook kan ik nu met mijn laptop niet verbinden via de wifi van de sitecom maar wel via de horizon?
Ik kan dus niet verbinden via wifi op de sitecom maar alleen via de wifi van de horizon en krijg ook daar een ip adres van?
Wie heeft de oplossing?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan