Op zoek naar een alternatief (of oplossing) voor Pinnacle Studio 15

Status
Niet open voor verdere reacties.

jeffreygelders

Gebruiker
Lid geworden
11 nov 2012
Berichten
12
Hallo,

Ik zou graag speed builds van mijn sims 3 creaties willen opnemen en online plaatsen. Ik heb net mijn clip opgenomen met behulp van geregistreerde bandicam met volgende instellingen: (zie foto). De clip (zie foto) ziet er goed uit kwa kwaliteit maar wanneer ik hem in pinnacle studio 15 wil importen gaat (zonder dat ik de video nog maar bewerkt heb) de kwaliteit enorm omlaag en dat is ook goed te zien wanneer ik de video online zet. Nu is mijn vraag of er een mogelijkheid is om mijn video van bandicam naar pinnacle in HD kan behouden of zou ik beter voor dit soort werk een andere software aanschaffen, indien je een goede weet hoor ik hem ook graag maar ik betaal liever niet NOG eens een flinke duit dus liefst uit lage prijsklasse of misschien goede software die gratis is? :confused:

Foto's van instellingen bandicam en voor & na video screenshot:

instelling.jpgna.jpgvoor.jpg
 
Ik heb geen ervaring met bandicam, maar je zou kunnen experimenteren met de codec (staat nu op MPEG1) - Ik zag daar ook al iets over op bandicam forum.

Als gratis alternatief voor pinnacle zou je nog windows movie maker kunnen testen om te zien of dat betere resultaten geeft.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan