VOB file 26 uur lang?

Status
Niet open voor verdere reacties.

calvinsnl

Gebruiker
Lid geworden
11 apr 2012
Berichten
57
Beste,

Ik heb een VOB file, alleen deze is 26 uren lang, ik vraag me af hoe dit kan. als ik hem open op me computer gaat het goed. maar zodra ik het probeer via me media speler kan hij het niet afspelen.
Is er een manier om dit op te lossen en de daadwerkelijk speelduur weer te geven? ik denk dat het te maken heeft met een index foutje of iets dergelijks. maar hoe los ik dit op?

Mvg calvin
 
Hoe groot is die file dan in hemelsnaam
vraag me af of het uberhaubt wel een vobfile is.
 
Duidelijk:thumb:

Laadt die film eens in in dvdshrink, maak daarmee een nw backup op een andere locatie.
De index zal hierdoor mogelijk hersteld worden.

Anders moet je apart met vobedit en ifoedit aan de slag en daar is geen beginnen aan als je niet weet wat je doet.
 
nope, helpt niet, het is nog steeds 26 uur lang :S andere mogelijkheden?
 
Buiten ifo edit en vobedit nee helaas niet.
Tenzij je deze ene dvd wilt converteren naar mkv, daar kan je alles in meeconverteren.
Weet bijna 100% zeker dat je mediaplayer dit dan wel afspeelt
 
oke, zou je mischien even kort willen uitleggon hoe ik het kan doen met vobedit?
 
Probeer de extensie (het deel achter de .punt) nog even te renamen van .vob naar .mpg - Kijk of het zo normaal afspeelt met je mediaplayer.
Als je wilt omzetten naar een ander formaat kun je dat ook het makkelijkst doen met een .mpg bestand
Gebruik daarvoor bijv. Format Factory of Freemake videoconverter.

http://www.freemake.com/free_video_converter/
 
het werkt niet, hij blijft dan nog steeds 26 uren aangeven. wel heb ik nu dat als ik het een keer formateer (naar hetzelfde formaat) dan klopt de tijd wel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan