mp3 speelt niet af

Status
Niet open voor verdere reacties.

vipertronic

Gebruiker
Lid geworden
16 jul 2005
Berichten
842
2 cd (1x gefinaliseerd en 1x niet)van platinum 700mb gebrand met mp3 bestanden. brandproces ging prima echter in mijn autoradio speelt hij ze niet af doe ik een ander merk cd erin dan speelt ie wel af (ook mp3 bestanden) doe ik die 2 platinum in de pc of laptop worden ze ook afgespeelt. hoe kan dit ?
 
Kan meerdere oorzaken hebben dat je autoradio ze niet afspeelt.
Check je manual ivm de bitrate van de mp3 die ondersteund wordt.
Te veel bestanden in 1 map kan ook problemen geven.
Je zegt 1 gefinalized en 1 niet? niet gefinalized gaat in elk geval niet werken.
 
er staat bij de eigenschappen van een mp3 liedje

gecodeert door exact audio copy secuere en dan nog iets

heeft dat er iets mee te maken en hoe krijg ik al deze mp3 bestanden weer goed is daar een proggie voor om die codering eruit te halen of heeft dit er niets mee te maken

de boekjes vd autoradio schrijven niks over bitrate enkel 64 voor wma (speelt de autoradio ook af) teveel bestanden kan ook niet max 300 (volgens boekje) en er staan er 125 op
 
Waarschijnlijk moet je ze eventjes converteren naar het WAV formaat, omdat je autoradio geen MP3 support.
 
Hmmm lord4163, "doe ik een ander merk cd erin dan speelt ie wel af (ook mp3 bestanden)"
volgens mij support die dus wel mp3.
 
autoradio moet wma en mp3 afspelen dus waarvoor naar wav ?
heb ze met freemake audioconverter omgezet naar 256 kbps en de EAC eruit gehaalt echter dit helpt niet autoradio speelt het niet af
mp3 zijn ook niet beveiligd kan het zijn doordat ik gebruikersaacount heb ingeschakelt ? ben wel de administrator en ook onder deze gebrand.
nogmaals zo een cd speelt wel af op de laptop en pc kan het aan het merk cd liggen ? de 1 is platinum (die werkt niet)en de ander nashua (werkt wel) heb geen ander merk om het uit te proberen
de eigenschappen nagekeken van de 2 cd met de mp3 bestanden
alles hetzelfde EAC zit op een liedje die op de nashua staat en die speelt de radio af dus dat is het probleem niet
kan het aan het brandprogramma liggen brand met het gratis programma (met basisinstellingen) cd burner xp ?
 
Laatst bewerkt:
Hallo,

Het zou kunnen dat hij MP3 support, maar de meeste CD spelers ondersteunen alleen WAV, alle gekochte CD's bevatten dat bestandsformaat.

Als je zeg dat het wel met een andere CD gaat, dan is het waarschijnlijk het type CD. Ik neem aan dat je een CD+R heb gebruikt, daarom kun je het proberen te branden op een CD-R. Ik raad je Philips CD's aan.

http://tweakers.net/pricewatch/284330/philips-cd-r-80-52x-50-pak-op-spindel.html
 
type was al cd-r zowel nashua als platinum dus zou ik die mp3 moeten omzetten naar wav bestanden ? en dan branden als gegevens cd ?
 
probleem opgelost
omgezet de mp3 van 128 kbps naar 256 kbps met freemake
en gebrand met power2 go en lagere brandsnelheid gebrand
nu speelt de autoradio wel af de cd
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan