plaatje aanpassen in fotoshop css3

Status
Niet open voor verdere reacties.

djeric

Gebruiker
Lid geworden
22 nov 2006
Berichten
955
hallo.


ik wil een skihut/feesthut bouwen. maar ben een beginner met fotoshop css3 (nederlands)

ik wil van mijn plaatje (bijlage 1) de deur open maken.
dit is ook gelukt. zie bijlage 2.
maar je ziet dat de raampjes nu niet goed zijn in de deur en de onderkant van de hut heeft een wel hele rare drempel.

hoe los ik dit op?
 

Bijlagen

  • bijlage 1.jpg
    bijlage 1.jpg
    93,3 KB · Weergaven: 17
  • bijlage 2.jpg
    bijlage 2.jpg
    90,9 KB · Weergaven: 15
Raam selecteren en nieuwe laag van maken en dan beetje rommelen met "perspective" onder Transformhutje.jpg
De drempel ,gewoon een stukje hut copieeren en plakken als nieuwe laag
Kan je psd bestand niet doen want ik heb het gedaan met CS6
 
Laatst bewerkt:
ik bedoel meer met diepte erin.

en donkere achtergrond in de hut zelf. (net als of je binnen kunt kijken)

ik heb inmiddels de deur naar buiten laten open gaan ipv naar binnen.


maar de raampjes krijg ik nu niet meer goed in de duer. (zou je eigenlijk deel van hut moeten zien en rest transparant.
de vloer zou diepte moeten geven.

bijlage is afkomstig van oude topic op andere forum. maar vraag me af hoe deze gemaakt is, alleen is de topic verouderd, zoiets bedoel ik dus.

aangepaste hut.jpg
 
Laatst bewerkt:
ik weet totaal niets van fotoshop.

en de nieuwe versies blijven uitkomen. ikzelf heb fotoshop css3

maar is er iemand dan die het kan uitleggen hoe ik die hut uit me 1e bijlage een binnen kant kan geven met fotoshop?

uit me laatste bijlage zie je een duidelijk voorbeeld van wat ik precies bedoel.

alleen snap er niet veel van hoe dit gedaan is. die persoon die dat heeft gemaakt reageerd ook niet meer.
dus sta met een raadsel van hoe t werkt. ik ben een leek met fotoshop.
en ghebruik een nl versie van css3.

dus als iemand het kan uitleggen/toelichten???

graag.
 
Raam selecteren en nieuwe laag van maken en dan beetje rommelen met "perspective" onder TransformBekijk bijlage 175768
De drempel ,gewoon een stukje hut copieeren en plakken als nieuwe laag
Kan je psd bestand niet doen want ik heb het gedaan met CS6

opzich zoiets bedoelde ik dus.

maar dan net anders uit me laatste bijlage. dat ziet er echter uit.
 
ik bedoel meer met diepte erin.

en donkere achtergrond in de hut zelf. (net als of je binnen kunt kijken)

ik heb inmiddels de deur naar buiten laten open gaan ipv naar binnen.


maar de raampjes krijg ik nu niet meer goed in de duer. (zou je eigenlijk deel van hut moeten zien en rest transparant.
de vloer zou diepte moeten geven.

bijlage is afkomstig van oude topic op andere forum. maar vraag me af hoe deze gemaakt is, alleen is de topic verouderd, zoiets bedoel ik dus.

Bekijk bijlage 175824



niemand een idee hoe ik dit kan maken in fotoshop????

bijlage heb ik zelf niet gemaakt, maar die persoon reageerd niet en de versie is te klein. (wel goede plaatje)
 
bijlage heb ik zelf niet gemaakt, maar die persoon reageerd niet en de versie is te klein. (wel goede plaatje)

echt niemand die weet hoe ik zo binnen werk kan maken zoals dit plaatje??????

echter is t wel wat ik bedoel, maar een te kleine afbeelding. en ik weet geneens hoe ik dit kan maken.

ik wil een achterwand en vloer erin krijgen, maar dat weet ik geen eens hoe.

dus hoopt dat iemand reageerd..... :(
 
achterwand zijwand , bodem en voorkant hutje op apparte layers , werk daarna per layer met de juiste schaduw inval

het ziet er naar uit dat je photoshop niet kent, om uit te gaan leggen hoe dit werkt , zal ik je aanraden eerst eens te verdiepen in dit programma en eerst wat boeken over Adobe Ps te lezen.
 
het ziet er naar uit dat je photoshop niet kent, om uit te gaan leggen hoe dit werkt , zal ik je aanraden eerst eens te verdiepen in dit programma en eerst wat boeken over Adobe Ps te lezen.

kost me eeuwen met mijn denk niveau:s
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan