firewall

firewall

  • kerio personal firewall

    Stemmen: 3 5,8%
  • zonealarm

    Stemmen: 18 34,6%
  • nis

    Stemmen: 15 28,8%
  • tiny personal firewall

    Stemmen: 2 3,8%
  • Sygate

    Stemmen: 5 9,6%
  • Overig

    Stemmen: 9 17,3%

  • Totaal aantal stemmers
    52
Status
Niet open voor verdere reacties.

janto10

Gebruiker
Lid geworden
5 dec 2001
Berichten
782
heb een probleempje met zonealarm als ik die installeer dan en ik start dan de comp iedere keer bij het opstarten kom za dan mee en dat duurt echt lang voordat ie geladen is dus welke firewall raden jullie mij aan???:D
 
Firewall vindt poort 80 opem

Heb Etech modem/router met firewall. Test via

http://grc.com/x/ne.dll?rh1ck2l2

vindt poort 80 open. Heb bij Personal Web Server / COnfiguratie gekeken maar staat niet aan. Wie weet hoe ik poort 80 ook gesloten kan krijgen ?
 
Geplaatst door bloopy
Draai vanachter een router dus een hardwarematige firewall
Volgens mij is het dan toch verstandig een softwarematige firewall te hebben.
Die blokt het uitgaande data verkeer.;)
Ik zelf gebruik NIS en ben er zeer tevreden over.:)
 
Zijn er dan geen conflicten te verwachten als er 2 firewalls achter elkaar staan ? Neem aan dat ik personal firewall op alle aangelosten PC's moet installeren. Alvast bedankt.
 
Een softwarematige en een hardwarematige firewall moet dacht ik met elkaar kunnen.
Met twee softwarematige firewalls op 1 pc kan je idd conflicten verwachten.

Ik weet niet hoe het precies met een router zit of je dan op elke aangesloten pc een firewall moet installeren.
Als je een Netwerk hebt met 1 pc als server en de andere pc's via de server het internet op kunnen,
dan hoef je alleen op de server een firewall te installeren.
De andere pc's worden dan door de server beschermd.
 
kep zonealarm gehad, wat een pokke firewall was dat, maar ik had hem dan ook in engels
NIS werkt bij mij GEWELDIG :thumb:
gewoon nooit problemen mee gehad
kep onlangs ook nog Outpost Firewall gedownload, werkt ook wel geinig en dan is er nog de firewall in mijn router...maar NIS werkt geweldig, mensen die zeggen van niet zijn gewoonweg blond en probeert het niet eens
 
Zonealarm 3, dat is pas traag bij mij..

Ik was altijd al tevreden ZA-gebruiker, tot die versie 3, dat ging echt superbrak. Dan maar NIS en inderdaad, doet het perfect.
 
Poort 80 sluiten in Etech

Ontving volgend antwoord van Etech
Quote
Er is 1 manier om deze poort in stealth modus te zetten en dat is om in de optie
misc configurations dmz te enable en die door te mappen naar een ip adres in de range
van de router bv 10.0.0.189 dan is poort 80 in stealth en de rest van de poorten ook.

Unquote
Wie heeft een dergelijk Etech modem en kan mij precies uitleggen hoe dit uit te voeren is ?
Er staat onder DMZ "DMZ host IP"nu 0.0.0.0.
IP adressen zijn nu 10.0.0.10 en 10.0.0.13.
Alvast bedankt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan