Silkypix installatie perikelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rolvert

Gebruiker
Lid geworden
9 jan 2011
Berichten
55
Hallo,

Als ik Silkypix (geleverd bij mijn Lumix LX7) probeer te installeren krijg ik de mededeling: 'The wizard was interrupted before installation was completed'
Na het nodige gegoogle kwam ik erachter dat je alleen met adminitrator rechten kan installeren, terwijl ik altijd al als beheerder opstart.
Dus heb ik Silkypix.exe met rechts aangeklikt en uitvoeren als administrator gekozen. Dan moet je het wachtwoord van de administrator invullen en op ok klikken.
Nu heb ik nooit een administrator paswoord ingesteld, maar de vraag om het paswoord blijft zich herhalen. Je begint dan toch te twijfelen of er misschien in het verleden een pw is aangemaakt.
Na nog veel meer googelen ben ik via ophcrack erachter dat er inderdaad geen administrator paswoord is. Maar daardoor kan er niet ge-installeerd worden. Ik wil geen paswoord instellen voor administrator en het lijkt me te zot dat het niet anders kan.

Het licht begint nu toch wel langzaam te doven bij mij. Heeft iemand enig idee wat ik nog kan doen. Of omdat ik dit programma nu al helemaal zat ben: is er een goed open source programma wat raw kan bewerken.

Ik heb een oude versie van Photoshop, echter de Lumix LX7 wordt alleen in de laatste versie van Photoshop ondersteund.
Ik ben echt niet van plan om geld uit te geven aan alle updates van PS, wat ik sporadisch gebruik.

Groet, Rolf (hij wordt er een beetje wanhopig van)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan