downloaden muziek van internetradio

Status
Niet open voor verdere reacties.

adriantje

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 feb 2013
Berichten
3
Beste forum leden. 17.2.2013

Ik ben een intensief gebruiker van internetradio en beluister muziekstations van over de gehele wereld.
Wat ik mij afvraag is of er de mogelijkheid bestaat om muziek van de internetradio te downloaden of op een of andere wijze binnen te halen zodat het op een muziekdrager kan worden gezet.

Dit al dan niet tegen een redelijke betaling.

Met vriendelijke groet,

adriantje.
 
anton

Zelf luister ik veel naar Screamerradio en naar Radiomaximus. Beide hebben de mogelijkheid om de muziek die op dat moment te beluisteren is op te nemen. Dat doe ik terwijl ik met ander werk bezig ben en heb dan aan het eind van de dag een heleboel mp3 tjes
 
Hallo Adriantje ik heb je vraag gelezen maar er zijn internet stations waar het wel kan maar daar moet je flink voor betalen dat heeft er mee te maken met buma-stemra & Sena kosten die betaald moet worden. Wij hebben zelf ook een licentie daarvoor anders zouden wij niet eens mogen draaien.

Ik heb zelf ook een internet radio studio als je een internet radio jij naar luistert kijk of er een lijst met de top 10/20/30/enz op die site staat daar
kan je vaak muziek downloaden maar ik zeg je er wel bij dat een plaatje 3,00 kost bet jij via telefoon dan komt meestal 40,00 euro op je telefoon rekening te staan + 3,00 totaal voor een plaatje betaal jij dan effe 43,00 euro gekken werk vind ik.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
@bellamiaradio,

Welkom op Helpmij.nl

Waarom driemaal het zelfde bericht waarvan 1 alleen een quote dit is dus niet nodig daarom maar een aantal opgeruimd en aangepast let in vervolg een beetje op.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan